تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرهنگ تشیع وقتی در زندگی ماجریان دارد که دنبال رو امام عصر خود باشیم

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین نائینی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر اظهار کرد: بیعت ما به عنوان ماموم باید مستحکم و استوارباشدبه این معنی که آثار این بیعت در تمام جوانب فردی، خانوادگی، اجتماعی و سیاسی ظهور و بروز پیدا کند.
وی افزود: پس در روز آغاز امامت امام زمان (عج) باید وارد بیعت با این امام شویم ودر دوران غیبت با ولی فقیه بیعت کرده ایم.
حجت الاسلام نائینی گفت: امروز مفتخریم که بیعت با ولایت در زندگی ما موج می زند وباید تا پای جان برای ولایت بایستیم.
عضو هیات مدیره بنیاد حضرت مهدی موعود در کشور ادامه داد: ما در این بیعت باید معرفت خود را به امام زمان (عج) بیشتر کنیم ومعرفت افزایی داشته باشیم.
وی گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود معرفت افزایی در زمینه معارف دینی را فراهم کرده و در تمام استان ها شعبه دارد.
حجت الاسلام نائینی بیان کرد: در فرهنگ قرآن کریم هدایت الهی به عنوان نعمت به ما معرفی شده و شاید بالاتر از نعمت هدایت، تعمتی وجود نداشته باشد.
عضو هیات مدیره بنیاد حضرت مهدی موعود ادامه داد: وقتی نعمت هدایت و امامت به امام عصر می رسد به تعبیرقرآن، نعمت هدایت به واسطه امام به ما داده می شود پس این مناسبت جای عید و شکرگزاری است.
حجت الاسلام نائینی اضافه کرد: امام با تقوا ترین مردم است و هر کجا بی تقوایی مشاهده کنیم باید متوجه شویم که از امام فاصله گرفته ایم.
3004
خبرنگار: خاطره غفاری فرخ زاد** انتشار دهنده : کبری آقازری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرهنگ تشیع وقتی در زندگی ماجریان دارد که دنبال رو امام عصر خود باشیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..