تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پورموسوی: مغرور بودیم و شایسته باخت

کد خبر: ۴۳۸۲۳۵

۶۵  بازدید

خبرگزاری تسنیم: اکبر پورموسوی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: فکر می‎کنم مستحق شکست بودیم. تیمی که مدافع عنوان قهرمانی است، نباید اینگونه بازی کند. تبریک می‎گویم به فولاد خوزستان و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

وی افزود: بچه‌های ما در نیمه نخست خوب نبودند. امروز بچه‌ها به خودشان باختند. بچه‌ها بعد از برد مقابل سایپا خودشان را فراموش کرده بودند و فکر می‌کنم دلیل باخت امروز خودمان بودیم. با این شکلی که تیم بازی کرد، از نظر روحی روانی پایین بودیم و نبود رحیم زهیوی روی تیم تاثیر گذاشت.

سرمربی تیم استقلال خوزستان درباره مشکلات مالی گفت: چیزی که باید انجام دهم، را انجام می‌دهم. نمی‌خواهم به مشکلات مالی بپردازم. از شکست فرار نمی‎کنم؛ سرمربی تیم من هستم و باید در بازی‌های بعدی جبران کنیم. نفراتی که به میدان می‎روند باید با انگیزه باشند. بخاطر هواداران مانده‌ایم و امیدوارم در بازی‌های آینده نتایج خوبی کسب کنیم.

پورموسوی تصریح کرد: امروز اصلا در حد خودمان ظاهر نشدیم و به غرورمان باختیم. درست نیست که باخت را به مشکلات مالی ارتباط بدهیم. با بازیکنان صحبت کردم و گفتم که تا پایان نیم فصل این مشکلات وجود دارد و باید تا آن مقطع صبر کنیم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان اظهار داشت: اگر نگویم امروز به غرور خودمان باختیم، باید چه بگویم؟ وقتی یک بازیکن سه بار سرِ توپ می‎زند و موقعیت را از دست می‎دهد، مقصر مربی است؟ وقتی ارسال بیت سعید به زبیدی نمی‎رسد، مقصر کادر فنی است؟ بازیکنان ما حرفه‎ای هستند اما امروز به غرور خودمان بازی را واگذار کردیم. فولادی‌ها هم یک تیم حرفه‎ای هستند که مشکلات ما را ندارند. ما در خارج از خانه نتایج خوبی می‎گیریم جون آنجا بدون استرس بازی می‎کنیم. امیدوارم بازی در تبریز برای ما خوش یمن باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پورموسوی: مغرور بودیم و شایسته باخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..