تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلالی: داوری به نفع ما نبود

کد خبر: ۴۳۸۲۳۲

۱۳۱  بازدید

خبرگزاری تسنیم: مجید جلالی پس از پیروزی ثانیه‌های پایانی پیکان مقابل سیاه‌جامگان در نشست خبری گفت: بازی بسیار سخت و درگیرانه‌ای بود اگر آنها از فرصت‌های خود به خوبی استفاده می‌کردند می‌توانستند ما را شکست دهند.

وی ادامه داد: در این بازی آنچنان که باید، موقعیت ایجاد نکردیم و فکر می‌کنم بازیکنانم تیم حریف را دست کم گرفته بودند. در این دیدار شادابی همیشگی را نداشتیم. ما چند دقیقه 10 نفره بازی کردیم و بچه‌ها بسیار عالی عمل کردند. امیدوارم در دیدار‌های آینده به بهتر از این کار کنیم و نگذاریم کارمان آنقدر بسته و فشرده شود.

سرمربی پیکان در خصوص اعتراض‌های خدادادعزیزی به داوری عنوان کرد: در آن صحنه دروازه‌بان آنها بیرون از محوطه جریمه به توپ ضربه زد اما باید کارشناسان در خصوص آن نظر بدهند. به نظرم داور در طول بازی قضاوت خوبی داشت ولی در انتهای دیدار وقت اضافه کمی را گرفت. به طور کلی داوری خوب بود.

جلالی در ادامه تصریح کرد: سیاه جامگان فراتر از انتظار ما ظاهر شد و به نحوی دست ما را بسته بود.

وی در خصوص اینکه خداداد گفته بود داوری به نفع تیم پیکان بوده است، گفت: در این خصوص صحبت خاصی نمی‌کنم اما فکر نمی‌کنم داوری به نفع ما بوده باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلالی: داوری به نفع ما نبود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..