تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نامزد نهایی حزب موتلفه به زودی معرفی می‌شود/ نهایی شدن بادامچیان و میرسلیم برای انتخابات 96 گمانه‌زنی رسانه‌ای است

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم شجونی با حضور در جمع خبرنگاران و درباره زمان معرفی نامزد نهایی حزب موتلفه اظهار داشت: هنوز زمان معرفی نامزد این حزب مشخص نیست اما علاوه بر آقایان بادامچیان و میرسلیم اشخاص دیگری نیز مطرح هستند. 

حبیبی تاکید کرد: نامزد نهایی حزب موتلفه برای انتخابات 96 در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهد شد. 

دبیرکل حزب موتلفه درباره اینکه روز گذشته نام بادامچیان و میرسلیم به عنوان نامزد نهایی این حزب معرفی شده است، گفت: این اسامی گزینه‌های نهایی نیستند و این صرفا یک گمانه‌زنی رسانه‌ای است. 

انتهای پیام/

http://fna.ir/7TBRXA



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نامزد نهایی حزب موتلفه به زودی معرفی می‌شود/ نهایی شدن بادامچیان و میرسلیم برای انتخابات 96 گمانه‌زنی رسانه‌ای است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..