تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Lost Judgment برای PS4 – نسخه هک‌شده DUPLEX

3/5 - (1 امتیاز)

بازی Lost Judgment در همان دنیای بازی‌های یاکوزا می‌گذرد، با این تفاوت که به جای درگیر شدن در دنیای تبهکاران، شما کارآگاهی خصوصی هستید که باید در مقابل این تبهکاران بایستید. یاگامی نام شخصیت اصلی این سری بازی‌ها است، مردی که پیش‌تر در کار وکالت مشغول بوده و یک قضاوت اشتباه او باعث شده متهمی که واقعا گناهکار بوده در دادگاه تبرئه شود و برود و نامزدش را بکشد! یاگامی هم از همان روز وکالت را بوسید و کنار گذاشت و به شغل شریف کارآگاه خصوصی روی آورد؛ شغلی که در آن قانون و عدالت را می‌تواند به هر شکلی که دوست دارد پیش ببرد و دست و پایش بسته نیست.

یاگامی استاد هنرهای رزمی است، با هیچ مظنونی شوخی ندارد و بعد از سوال پیچ کردن طرف اگر به جایی نرسید دست به فنون رزمی می‌برد. بازی در نقش یاگامی این تنوع را دارد که گاهی در حال بزن بزن با خلافکاران سطح شهر هستید و گاهی در یک دفتر معلمین مدرسه در حال بررسی و موشکافی میز یکی از معلمین برای یافتن مدرک و سندی که بتواند ادامه مسیر را برایتان روشن کند. جاجمنت همان LA. Noire است که دز اکشن نیز به آن اضافه شده و داستانی پیچیده‌تر را روایت می‌کند.

Lost Judgment PS4-DUPLEX

Update v1.04; ID: CUSA28186

دانلود-بازی-Lost-Judgment-ps4

به جز مبارزات ما بخش‌های کارآگاهی هم در داستان داریم که شما باید محیط اطراف را جستجو کنید و به سرنخ‌ها دست پیدا کنید و یا با مظنونین وارد دیالوگ بشوید و گاهی مانند بازی L.A. Noire یا شاید مثال بهتر Ace Attorney، شواهدی را رو کنید که مظنونین را به تته پته وادار و دستشان را رو کند! ناگفته نماند بازی در بخش‌هایی به صورت مخفی‌کاری هم پیش می‌رود که بیشتر شبیه به یک شوخی با این سبک است تا واقعا یک مرحله مخفی‌کاری.

برخلاف بازی قبلی که محیط کوچکی داشت، این بار شاهد دو شهر در بازی هستیم و محیط بازی بزرگتر شده است و البته این مناطق گوناگون ذره ذره در دست گیمر قرار می‌گیرد. شهرهای بازی به شدت پویا هستند و قدم زدن در آنها واقعا حس قدم زدن در یک شهر ژاپنی را به گیمر می‌دهد. انواع و اقسام مغازه‌ها و مینی‌گیم‌ها و ماموریت‌های جانبی در این شهر ریخته و به اندازه موهای سرتان می‌‌توانید با آنها سرگرم شوید و ده‌ها ساعت به سراغ ماموریت‌های اصلی نروید.

البته مشکلی که بازی Lost Judgment نسبت به سری یاکوزا در روایت داستانش پیدا می‌کند و باعث می‌شود که این سری بازی مانند پدر معنوی خود تبدیل به یک شاهکار نشوند، همانا شخصیت اصلی بازی یعنی یاگامی است. سری یاکوزا که در شماره هشتم خود دچار تغییر و تحولات زیادی شد، کاراکتر جدیدی به نام ایچیبان را به گیمرها معرفی کرد که بسیار شخصیت پردازی جذابی داشت. ایچیبان از قهرمان پیشین ۷ بازی اصلی یاکوزا کم نمی‌آورد و توانست هواداران زیادی برای خود پیدا کند اما مشکلی که «یاگامی» به عنوان شخصیت اصلی سری جاجمنت دارد اینست که هیچ چیزی در آن شگفت انگیز نیست.

منبع توضیحات: ویجیاتو

*/ ]]> تصاویر-بازی-Lost-Judgment-ps4 تصاویر-بازی-Lost-Judgment-ps4 تصاویر-بازی-Lost-Judgment-ps4 تصاویر-بازی-Lost-Judgment-ps4 تصاویر-بازی-Lost-Judgment-ps4 تصاویر-بازی-Lost-Judgment-ps4 info

December 2021, Tokyo district court. Akihiro Ehara stands accused of groping a woman on a crowded train. A bystander’s video footage of his attempt to flee the scene and subsequent apprehension is all over the news, and public outcry demands a maximum sentence.

“Three days ago, a dead body was found in an abandoned building in Yokohama. Have you identified it yet?” he proclaims as confusion cuts through the court room.

His defense lawyer, Saori Shirosaki, has no doubt that crucial details of the situation have been overlooked, as Ehara was not even tried for the murder. She contacts detective Takayuki Yagami to investigate this further. How could Ehara have committed two crimes at once? Was the sexual battery just a cover up? Has Ehara gamed the entire justice system? As victims surface and Yagami digs farther into the truth, he is faced with a question: Defend the law, or enact justice?

From just a single stumble, one can become a monster…

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 9.00

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW 9.00

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Lost Judgment برای PS4 – نسخه هک‌شده DUPLEX»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..