تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Simplit – Icon Pack 1.4.0 – آیکون پک زیبا و مینیمال مخصوص اندروید

Simplit – Icon Pack v1.4.0 – آیکون پک ساده و زیبای اندروید
نسخه خریداری شده برنامه با قیمت 0.99 دلار               

پس از مشخصات سخت افزاری، زیبایی گوشی مهمترین ملاک در خرید آن است. ما در طول روز بار ها و بار ها از گوشی خود استفاده می کنیم و به طور متوسط بیش از ۵۰ بار با لانچر و قسمت اپلیکیشن ها برخورد داریم. این استفاده طولانی مدت از گوشی، ممکن است محیط آن را پس از مدتی برایمان خسته کننده و یکنواخت کند و دیگر لذتی از بودن در آن نداشته باشیم. به همین خاطر است که از ابتدای پیدایش سیستم عامل های موبایلی،‌ انواع و اقسام روش ها برای شخصی سازی و تغییر رابط کاربری آن ها پیش بینی شده است. اندروید در این زمینه از همه سیستم عامل های دیگر، عملکرد بهتری داشته است و تمام امکانات لازم برای تغییر قسمت های مختلف خود را در اختیار برنامه نویسان قرار داده است و حالا ما با یک جستجو کوتاه می توانیم صد ها ابزار مختلف برای شخصی سازی این سیستم عامل، در گوگل پلی پیدا کنیم. عموما اولین کاری که افراد برای تغییر رابط کاربری گوشی خود انجام می دهند، تغییر تصویر زمینه آن است. به دلیل بزرگ بودن صفحه نمایش گوشی های امروزی، تغییر تصویر زمینه تاثیر بسیار زیادی در ظاهر گوشی خواهد داشت. اما تصویر زمینه تنها در صفحه هوم اسکرین دستگاه نمایش داده می شود و هنگامی که وارد قسمت اپلیکیشن ها می شویم، باید همان محیط خسته کننده قبلی را تحمل کنیم. این در حالی است که اغلب اوقات ما در همین قسمت اپلیکیشن ها می گذرد. خوشبختانه برای تغییر این قسمت هم راه حل هایی بسیار جالب ارائه شده است. یکی از بهترین راه ها برای تغییر این قسمت، استفاده از آیکون پک هاست. آیکون پک ها مجموعه آیکون هایی هستند که با نصبشان می توانیم آیکون برنامه ها و بازی های نصب شده روی گوشی را به صورت دلخواه تغییر دهیم. تا کنون انواع و اقسام آیکون پک ها برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است که ما نیز بسیاری از آن ها در فارسروید خدمت شما عرضه کرده ایم، امروز نیز با یک آیکون پک زیبای دیگر در خدمت شما هستیم. Simplit – Icon Pack عنوان یک آیکون پک مینیمالیست بسیار زیبا و جذاب، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Edzon DM توسعه و با قیمت 0.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. این آیکون پک بیش از ۲۵۰۰ آیکون بسیار زیبا و خاص برای برنامه ها و بازی های مختلف را شامل می شود و به صورت منظم نیز به تعداد این آیکون ها افزوده می گردد تا کمبودی وجود نداشته باشد. مثل همه آیکون پک های دیگر برای استفاده از این آیکون پک هم حتما باید یک لانچر استاندارد مانند نوا لانچر روی گوشی شما نصب باشد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Simplit – Icon Pack اندروید:

بیش از ۲۵۰۰ آیکون بسیار زیبا به همراه ۴۲ تصویر زمینه هماهنگ و چشم نواز پشتیبانی از اکثر لانچر های اندروید ارائه آپدیت های منظم و اضافه شدن آیکون های جدید

اپلیکیشن Simplit – Icon Pack مناسب کسانی است که به طرح های با سبک مینیمال علاقه دارند. این برنامه با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته امتیاز عالی 4.6 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه پولی و پچ شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از فارسروید به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

Simplit - Icon Pack

تغییرات نسخه 1.4.0 ✦ 97 Google icons updated ✦ Fixed some icons not applying

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Simplit – Icon Pack 1.4.0 – آیکون پک زیبا و مینیمال مخصوص اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..