تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Hidden Objects: Find items 1.56 – اشیاء پنهان: آیتم ها را پیدا کن + مود

Hidden Objects: Find items v1.56 + Mod – بازی اشیاء پنهان: آیتم ها را پیدا کن اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (طلا بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Hidden Objects: Find items نام یک بازی در ژانر تفننی است که توسط استودیو بازی سازی Gismart برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Gismart یکی از استودیو های بازی سازی معروف مارکت اندروید است و پیش از این بازی هم بازی های خوب دیگری همچون Cool Goal، Marines Shooting 3D، Idle Oil Tycoon، Domino Smash، و بسیاری بازی های خوب دیگر را برای گیمر ها منتشر کرده است و کارنامه بازی سازی بسیار موفقی دارد. Hidden Objects: Find items هم یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته با ارائه یک گیم پلی ساده، تجربه ای را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد که هرگز فراموشش نخواهند کرد. اگر به اندازه کافی در مارکت اندروید دنبال یک بازی جدید تفننی برای پر کردن اوقات فراغت تان گشته باشید، حتماً با بازی های شیء پنهان برخورد داشته اید. این سبک بازی ها به دلیل ساده بودن مکانیزم های گیم پلی خودشان محبوبیت زیادی در بین گیمر ها، و خصوصاً گیمر های دستگاه های موبایلی که فقط دنبال یک بازی کوتاه و کم حجم برای وقت گذراندان می گردند، پیدا کرده اند. بنابراین، اگر شما هم از این دسته گیمر ها هستید، Hidden Objects: Find items دقیقاً همان چیزی است که مدت ها به دنبالش می گشتید. بازی های شیء پنهان لزوماً از خط داستانی عمیق و گسترده ای استفاده نمی کنند و معمولاً تمام تمرکز این بازی ها روی گیم پلی است.

Hidden Objects Find items

Hidden Objects: Find items هم دقیقاً بر پایه همین ایده بنا شده است و بدون معرفی خط داستانی خاصی، شما را وارد جهان پر رمز و راز و معمایی خودش می کند. هر مرحله از بازی دارای یک تم خاصی است و اهداف مختلفی دارد. در تمام این مرحله ها شما باید سعی کنید با پیدا کردن آیتم های مختلفی که در تصاویر پنهان شده اند معما ها را حل کنید. تنوع تصاویر و معما ها و آیتم ها نسبتاً خوب و قابل قبول است و به ندرت پیش می آید که در هر مرحله مجبور باشید کار های تکراری ای انجام دهید. این در حالی است که جهان بازی دارای طراحی هنری بسیار زیبا و چشم نوازی است و باعث می شود مرحله ها از حالت یکنواختی و خسته کننده بودن هم خارج شوند. علاوه بر این، یک موسیقی متن زیبا هم شما را از ابتدا تا انتهای بازی همراهی می کند و باعث می شود بتوانید ریلکس کنید و از بازی کردن تان لذت ببرید. شایان ذکر است، کمپین این بازی دارای بیش از ۲۵۰ مرحله و ۳ حالت مختلف است که به گفته سازندگان مرتباً آپدیت و به روز رسانی می شوند. بنابراین، ما پیشنهاد می کنیم حتماً این بازی را امتحان کنید. Hidden Objects: Find items امتیاز 4.3 از 5.0 را از میان آراء‌ گیمر ها در مارکت اندروید به دست آورده است و تیم فارسروید قصد دارد این بازی هیجان انگیز را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

تغییرات نسخه 1.56 تغییراتی در دسترس نیست!

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Hidden Objects: Find items 1.56 – اشیاء پنهان: آیتم ها را پیدا کن + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..