تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Aeterna Noctis برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl

اولین رای باشید!

بازی Aeterna Noctis یک تجربه اکشن و پلتفرمر دو بعدی است که سازندگان با طراحی دستی آن را ارائه کرده‌اند. بازی جهان مترویدوانیایی دارد و نبردهای هیجان انگیز را برای شما خواهد داشت. می‌توانید بخش‌های مختلف بازی را دنبال کرده و مهارت‌های مختلف خود را آزمایش کنید. شما یک پادشاه در این دنیای تاریکی هستید و ۱۶ منطقه را خواهید دید که سفر حماسی شما را زیباتر خواهند کرد. این مناطق برای بازیابی قدرت شما الزامی هستند. سال‌ها پیش، خدای آشوب جهانی به‌نام آترنا را خلق کرده است و پس از اضافه شدن انبوهی از نژادها به داخل آن و آمدن موجودات دیگر، فرمانروایان قدرتمند هم بر آن‌ها گمارده شده است.

Aeterna Noctis PC-CODEX | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Aeterna-Noctis

حال به زودی آن‌ها به خالق خود روی آورده و به دنبال تصاحب دنیاهای بیشتر خواهند شد. آن‌ها رعایای بیشتری را دور هم جمع کرده و با یکدیگر به نبرد خواهند پرداخت. همین امر کافی است ک جهان در تاریکی و جنگ فرو رفته و مرگ و نفرت در آن سایه افکند. هرج و مرج، باعث می‌شود که خدای یکتا نفرین خود را بر رهبران شورشی اندازد. او آن‌ها را پادشاهان تاریکی نامیده و محکوم کرد که تا آخرالزمان با یکدیگر در مبارزه باشند. حتی مرگ هم نمی‌تواند آن‌ها را از عذاب نجات دهد. چرا که آشوب به آن‌ها هدیه جاودانگی داده است و اگر یکی از آن‌ها بتواند دیگری را شکست دهد، دوباره متوسط شده و می‌تواند نبرد ابدی خود را به دست آورد.

بازی از یک سطح دشواری خاص برخوردار است و سختی‌های چالش برانگیزی را در آن تماشا خواهیم کرد. بازی Aeterna Noctis مکانیسم گیم‌پلی روان هم دارد و بازیکنان در آن می‌توانند از کنترل‌های حرکتی دقیق برای شخصیت‌ها استفاده کنند. هر چالش نیاز به طرق مختلفی جهت حل دارد و باید مهارت‌های خود را در آن بالا ببرید.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Aeterna-Noctis تصاویر-بازی-Aeterna-Noctis تصاویر-بازی-Aeterna-Noctis تصاویر-بازی-Aeterna-Noctis تصاویر-بازی-Aeterna-Noctis تصاویر-بازی-Aeterna-Noctis
info

Aeterna Noctis is a challenging 2D hand-drawn action platformer, a Metroidvania with thrilling combat that will keep you on the edge of your seat and heart-stopping platform sections that will put your skills to the test. Become the King of Darkness in an epic journey through 16 connected areas.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10

Processor: Intel i5-8400 | AMD Ryzen 5 1500X

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 970 | AMD RX 570

DirectX: Version 11

Storage: 20 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: Intel i7-7700 | AMD Ryzen 7 1700X

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 1070 | Radeon RX Vega 56

DirectX: Version 11

Storage: 20 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Aeterna Noctis برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..