تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی One Hand Clapping v0.13.28 برای کامپیوتر – نسخه GOG

اولین رای باشید!

One Hand Clapping یک تجربه پلتفرمر دو بعدی است که پازل‌های متنوعی در آن جریان دارد و می‌توانید این‌بار با قدرت صوتی خود آن را تجربه کنید. می‌توانید به قدرت صدای خود اعتماد کرده و در دنیای اطراف خود پازل‌های مختلف را حل کنید. در این بازی، لحظات آرامش بخشی را خواهیم داشت و برای پیشرفت در آن، باید از یک میکروفون استفاده کنید. می‌توانید از ملودی، ریتم و هارمونی به عنوان ابزار خود استفاده کرده و اعتماد به نفس بالایی در صدای خود داشته باشید تا در نهایت مجوز عبور به مراحل بعدی را داشته باشید. باید وقت زیادی را در این بازی صرف کنید تا قلق کار را داشته باشید.

One Hand Clapping PC-TiNYiSO | GOG

دانلود-بازی-One-Hand-Clapping

شما گاهی اوقات چیزی برای از دست دادن ندارید و باید از نهایت ابزارهای خود استفاده کنید. برای اینکه لذت وافری از لحظات خود در این بازی ببرید، باید با سکوت خود مبارزه کرده و تا می‌توانید پر سر و صدا عمل کنید. قبل از اینکه بازی را دریافت و نصب کنید، حتما از وجود میکروفون اطمینان پیدا کنید. پازل‌ها تماما با صدای شما قابل حل هستند و راه حل دیگری برای آن وجود ندارد. بازی از شش بیوم گسترده تشکیل یافته است که هر کدام می‌توانند چالش‌های متنوعی برای شما داشته باشید. باید آواز خوانده، زمزمه کرده و بیت باکس را تغییر دهید تا بتوانید دنیای اطراف خود را با تغییر مواجه کنید.

در این بازی با سه کاراکتر همراه نیز آشنا خواهید شد که در این سفر موسیقی به شما کمک خواهند کرد. می‌توانید اعتماد به نفس را در صدای خود بیشتر کنید تا شانس موفقیت شما در بازی One Hand Clapping بیشتر باشد. آهنگ خود را خواهید خواند و در انتها خواهید دید که مهارت شما در آواز خوانی تا چه حدی می‌تواند بالا باشد.

*/ ]]> تصاویر-بازی-One-Hand-Clapping تصاویر-بازی-One-Hand-Clapping تصاویر-بازی-One-Hand-Clapping تصاویر-بازی-One-Hand-Clapping تصاویر-بازی-One-Hand-Clapping تصاویر-بازی-One-Hand-Clapping
info

One Hand Clapping is a vocal 2D platformer. Solve puzzles, by singing or humming into your microphone, and find confidence in the power of your voice as it changes the world around you.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: 2.4 GHz+

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Dedicated graphics card with 1+ GB of VRAM

DirectX: Version 11

Storage: 1500 MB available space

Additional Notes: Microphone required

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه TiNYiSO:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه TiNYiSO را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی One Hand Clapping v0.13.28 برای کامپیوتر – نسخه GOG»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..