تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر بهداشت وارد دلگان شد

سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و هیات همراه وارد شهرستان دلگان شد.

سفر وزیر بهداشت در آستانه هفته وحدت به ایرانشهر
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و هیات همراه  دراولین روز سفرخودبه سراوان  و به منظور افتتاح طرح‌های بزرگ بهداشتی و درمانی و بازدید از رونداجرای پروژه ها وارد شهرستان دلگان شد.

هوشنگ بامری فرماندار دلگان گفت: در این سفر  وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دستاورد های حوزه سلامت، بیمارستان نیمه کاره و  از مراکز بهداشتی و درمانی جنوب غرب سیستان و بلوچستان بازدید می کند.

از دیگر برنامه‌های وزیر بهداشت در سفر به سیستان و بلوچستان، شرکت در مراسم هفته وحدت در شهرهای ایرانشهر و زاهدان است.

همزمان با سفر وزیر بهداشت، کاروان نورآوران سلامت برای درمان رایگان خانواده‌های محروم دچار بیماری‌های چشمی و دندان‌پزشکی، در این استان مستقر شده است.

وزیر بهداشت با حضور در کاروان نورآوران سلامت، شخصا تعدادی از بیماران را معاینه می‌کند و مورد عمل جراحی قرار خواهد داد.

گفتنی است شهرستان دلگان در 475 کیلومتری جنوب غرب شهر زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.

انتهای پیام/ب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر بهداشت وارد دلگان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..