تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Kingdoms of Amalur Re-Reckoning Fatesworn برای کامپیوتر

4.5/5 - (25 امتیاز)

بالاخره نسخه ریمستر عنوان محبوب Kingdoms of Amalur در شبکه استیم و مایکروسافت برای کاربران پلتفرم PC منتشر شد. این نسخه که با عنوان Re-Reckoning شناخته می‌شود، قرار است بهینه‌سازی‌های متعدد در گیم‌پلی را به‌همراه بسته الحاقی کاملا جدیدی که در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد، همراه خود داشته باشد. نسخه ریمستر، از نظر بصری تغییرات بسیاری را به خود دیده است و تغییراتی هم روی گیم‌پلی بازی اعمال شده تا کاربران تجربه‌ی بهتری را کسب کنند. نسخه‌ای که هم‌اکنون کرک‌شده، بر اساس باندل کامل Fate Edition است که بسته‌الحاقی Fatesworm را در زمان انتشار همراه خود خواهد داشت و به محض انتشار، کرک و قابل دسترس خواهد بود. بازی Kingdoms of Amalur Re-Reckoning اثری نقش‌آفرینی و موفق می‌باشد که استودیو Kaiko آن را توسعه داده و کمپانی معروف THQ Nordic آن را منتشر کرده است.

Kingdoms of Amalur Re-Reckoning Fatesworn PC-CODEX

آپدیت جدید Fatesworn اضافه شد

دانلود-بازی-Kingdoms-of-Amalur-Re-Reckoning

بازی‌بازان می‌توانند شخصیت خود را بر اساس سلاح‌ها، قابلیت‌ها و مهارت‌های ارائه شده بسازند. در این بازی سه کلاس ویژه به نام‌های Finesse، Sorcery و Might وجود دارد که هر یک از آن‌ها قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند. در بازی Kingdoms of Amalur Re-Reckoning سیستمی به نام سیستم سرنوشت وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد تا به طور مداوم کلاس شخصیت خود را نسبت به سبک بازی خود تغییر دهید. در مبارزات می‌توانید به صورت همزمان از جادوها و ضربات با سلاح سرد استفاده کنید و دشمنان خود را غافلگیر نمایید. در این نسخه، همه‌ی بسته‌های نسخه‌ی اصلی بازی وجود دارند.

Kingdoms of Amalur: Reckoning یکی از بهترین عناوین نقش‌آفرینی در نسل گذشته بود و حال ریمستر این بازی نیز توانسته تا حدود زیادی موفق ظاهر شود. اجازه ندهید تا شکست تجاری بازی اصلی شما را فریب دهد، این بازی یک اکشن نقش‌آفرینی غنی با داستانی بسیار خوب است که یکی از بهترین سیستم‌های مبارزه‌ای را در این ژانر دارد (نقد از PlayStation Country با نمره ۹/۱۰).

منبع توضیحات: دانلودها، زومجی و گیم‌فا

*/ ]]> تصاویر-بازی-Kingdoms-of-Amalur-Re-Reckoning تصاویر-بازی-Kingdoms-of-Amalur-Re-Reckoning تصاویر-بازی-Kingdoms-of-Amalur-Re-Reckoning تصاویر-بازی-Kingdoms-of-Amalur-Re-Reckoning تصاویر-بازی-Kingdoms-of-Amalur-Re-Reckoning تصاویر-بازی-Kingdoms-of-Amalur-Re-Reckoning
info

The hit RPG returns! From the minds of the bestselling author R.A. Salvatore, Spawn creator Todd McFarlane, and Elder Scrolls IV: Oblivion lead designer Ken Rolston, comes Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning. Remastered with stunning visuals and refined gameplay Re-Reckoning delivers intense, customizable RPG combat inside a sprawling game world.

Uncover the secrets of Amalur, from the vibrant city of Rathir to the vast region of Dalentarth to the grim dungeons of the Brigand Hall Caverns. Rescue a world torn apart by a vicious war and control the keys to immortality as the first warrior ever to be resurrected from the grips of death.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7, Windows, 8, Windows 10 (64 bit)

Processor: Intel or AMD Dual Core CPU 2.5 GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: DirectX 10 Feature Level AMD or NVIDIA Card with 1 GB VRAM

DirectX: Version 11

Storage: 40 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7, Windows, 8, Windows 10 (64 bit)

Processor: Intel or AMD Quad Core CPU 3 GHz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: DirectX 11 Feature Level AMD or NVIDIA Card with 2 GB VRAM

DirectX: Version 11

Storage: 40 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه CODEX:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Kingdoms of Amalur Re-Reckoning Fatesworn برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..