تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود SNOW 10.5.1 – برنامه دوربین حرفه ای و پر امکانات اسنو اندروید!

SNOW v10.5.1 – اپلیکیشن دوربین حرفه ای و پر امکانات اسنو اندروید!
نسخه اصلی و کامل برنامه تقدیم شما عزیزان

یکی از راه های داشتن تصاویری با کیفیت و زیبا استفاده از برنامه دوربین مناسب است. همه ما پس از خرید اسمارت فون های مان به یک برنامه دوربین پیش فرض دسترسی داریم. این نرم افزار که متناسب با شرکت سازنده متفاوت است و از امکانات متنوعی بهره می برد کمک می کند که نیاز های خود را به ثبت تصاویر و ویدئو ها برطرف سازیم. گرچه امکاناتی که این اپ پیش فرض ارائه می دهد مطلوب است اما در بسیاری از موارد با محدودیت هایی رو به رو می شویم که باید به سراغ دیگر ابزار جانبی رفت. SNOW عنوان اپلیکیشن دوربین حرفه ای و پر امکانات اسنو می باشد که توسط شرکتی با همین نام توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. یکی از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار فوق العاده که باعث محبوبیت روز افزون اش شده است دسترسی به مجموعه ابزار ویرایشی در کنار دوربینی با کیفیت می باشد. تنها کافی است پس از نصب، آن را اجرا کرده و تصاویر را تنها با یک بار لمس صفحه نمایش به ثبت برسانید. از قابلیت های پر طرفدار دوربین می توان به ماسک ها و استیکر های AR اشاره کرد. در این حالت پس از انتخاب استیکر ها، آن ها را به صورت real time روی صفحه نمایش مشاهده کرده و قادر به ثبت تصاویر به وسیله آن ها خواهید بود! برای زیبا تر شدن صحنه و بر طرف سازی مشکلات کمبود نور استفاده از فیلتر ها را فراموش نکنید و فیلتر های دلخواه تان را با یک اشاره انتخاب نمایید. همان طور که در توضیحات فوق نیز اشاره کردیم علاوه بر دوربین پیشرفته به چند ابزار ویرایش تصویر نیز دسترسی خواهید داشت. تصاویر تان را برای داشتن سلفی هایی فوق العاده روتوش کنید و در صورت نیاز رنگ ها را تغییر دهید. جدای از گزینه های میکاپ چند گزینه دیگر برای ایجاد تغییرات در اندام ها وجود دارد! به وسیله این گزینه ها قادر خواهید بود صورتی لاغر داشته و یا کمر تان را باریک تر جلوه دهید! بهتر است این دوربین پر کاربرد را از دست نداده و برای دریافت آن با ما همراه باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه SNOW اندروید :

دسترسی به یک دوربین پیشرفته برای ثبت تصاویری با کیفیت بالا مجموعه ای از ماسک ها و استیکر ها برای قرار دادن روی تصاویر به صورت AR چندین گزینه برای میکاپ تصاویر سلفی به صورت مجازی سیستم روتوش خودکار برای برطرف سازی نقص عکس ها مجموعه ای از فیلتر های متنوع و گوناگون برای افزایش زیبایی تصاویر ویرایش حرفه ای عکس ها تنها با چند لمس ساده مجموعه ای از ابزار برای ایجاد تغییرات در اندام ها!

اپلیکیشن SNOW با بهره مندی از مجموعه امکانات و قابلیت های منحصر به فرد اش توسط توسعه دهنده خود به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده و توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت کند که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه اصلی و کامل آن را از وب سایت بزرگ فارسروید دریافت کنید.

SNOW

تغییرات نسخه 10.5.1 - New music feature! Create a filter with a Christmas carol

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود SNOW 10.5.1 – برنامه دوربین حرفه ای و پر امکانات اسنو اندروید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..