تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشته شدن یک سرباز سعودی در مرز یمن/ سرنگونی یک پهپاد عربستانی در جیزان

خبرگزاری رسمی عربستان (واس) جمعه (19 آذر) این خبر را به نقل از سخنگوی وزارت کشور اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، انفجار زمانی رخ داد که یک خودروی نظامی از روی مین کار گذاشته‌شده در جادۀ مرزی در منطقۀ جازان عبور کرد.

به گزارش واس، این انفجار عصر پنج‌شنبه (18 آذر) رخ داده است.

در همین حال، شبکۀ تلویزیونی المسیره روز جمعه از سرنگونی یک پهپاد سعودی در منطقۀ الغاویه در منطقۀ جیزان در جنوب عربستان خبر داد.

عربستان سعودی تاکنون به کشته شدن ده‌ها تن از نظامیان خود در حملات تلافی‎جویانۀ نیروهای ارتش و مردمی یمن اعتراف کرده است.

خبرگزاری رویترز به نقل از منابع دیپلماتیک ائتلاف سعودی گزارش داد در حملات تلافی‌جویانۀ نیروهای یمنی به سربازان و نیروهای مرزبان عربستان، دست‌کم 400 تن از سعودی‌ها کشته شده‌اند.

این آمار در حالی منتشر شده که ائتلاف تحت رهبری سعودی اعلام کرده است تا زمان پایان عملیات نظامی در یمن، شمار تلفات سعودی‌ها را در این جنگ اعلام نخواهد کرد.

ائتلاف عربستان سعودی حملات هوایی خود را در یمن از فروردین 1394 آغاز کرد.

در تازه‌ترین این حملات، سعودی‌ها منطقۀ طلان در شهر حیدان در استان صعده در شمال غرب یمن را با راکت هدف قرار دادند. در این حمله 5 تن کشته و 8 نفر زخمی شدند.

حملات هوایی عربستان به منطقۀ النظیر در شهر رازح در استان صعده نیز 2 کشته و 3 زخمی به‌جا گذاشت.

جنگنده‌های سعودی مناطق مندبه، خط الربوعه، الثعبان و الباحه در استان صعده و منطقه الحوبانِ استان تعز را نیز بمباران کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشته شدن یک سرباز سعودی در مرز یمن/ سرنگونی یک پهپاد عربستانی در جیزان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..