تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Bluetooth Device Locator Finder Premium 1.12 – برنامه یافتن مکان گجت ها بلوتوثی گم شده اندروید!

[Bluetooth Device Locator Finder v1.12 [Premium – اپلیکیشن یافتن مکان گجت ها بلوتوثی اندروید
نسخه پرمیوم و کامل برنامه به ارزش 1.99 دلار برای اولین بار در سایت های فارسی زبان

یکی از مهم ترین عواملی که باعث افزایش طرفدار های سیستم عامل اندروید شده است ابزار های جانبی می باشد که توسط شرکت ها برای آن ساخته می شوند. این وسایل که در اصطلاح به آن ها گجت گفته می شود با اتصال به اسمارت فون، قابلیت های در دسترس را افزایش داده و سعی می شود کاربر نهایت بهره را از دیوایس هوشمند اش ببرد. گاها مشاهده می شود که به دلیل اندازه این گجت ها ما آن ها را گم می کنیم و نمی دانیم که در چه قسمتی از خانه و یا محل کارمان قرار داده ایم. به همین دلیل یک شرکت محبوب اقدام به ایجاد یک برنامه خلاقانه نموده است. Bluetooth Device Locator Finder Premium عنوان یک اپلیکیشن یافتن مکان گجت های بلوتوثی می باشد که توسط JVR Developers برای اندروید توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار با داشتن یک طراحی ساده کمک می کند تا بتوانید به سادگی هر چه تمام تر وسایل هوشمند خود را بیابید. سیستم کار این استارت اپ به گونه ای است که به گجت های بلوتوثی شما متصل می شود و در هنگام نزدیک شدن به آن ها نمودار موجود پیشرفت می کند! این نمودار با تغییر مکان شما، تغییر می کند تا در هنگام نزدیک شدن به وسیله مورد نظر تان از وجود اش سریعا مطلع شوید. از مهم ترین گجت های تحت پشتیبان این برنامه می توان به هدفون ها، دست بند های سلامتی، ساعت های هوشمند و … اشاره نمود.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Bluetooth Device Locator Finder اندروید :

یافتن مکان گجت های بلوتوثی در مدت زمانی کوتاه اتصالی پایدار تا زمان یافتن گجت های گم شده نموداری قابل فهم و ساده برای مبتدی ترین کاربران پشتیبانی از انواع گجت ها نظیر دست بند های سلامتی، ساعت های هوشمند و … محیط کاربری بسیار ساده و آسان بدون گزینه های پیچیده

اپلیکیشن Bluetooth Device Locator Finder با بهره مندی از یک قابلیت فوق العاده توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 1.99 دلاری در گوگل پلی منتشر شده است که هم اکنون می توانید نسخه پرمیوم آن را از سرور های پر سرعت وب سایت فارسروید دریافت نمایید. در نسخه ما همه قابلیت های برنامه به صورت رایگان در دسترس اند.

Bluetooth Device Locator Finder Premium

تغییرات نسخه 1.12 - Support for latest android versions added. - Improved app performance. - Solved errors.

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Bluetooth Device Locator Finder Premium 1.12 – برنامه یافتن مکان گجت ها بلوتوثی گم شده اندروید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..