تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشت گاو با طعم شکلات در استرالیا! -آکا

1395/09/19

سایت سرگرمیخواندنی ها و دیدنی ها ,[categoriy] گوشت گاو با طعم شکلات در استرالیا

گوشت گاو با طعم شکلات در استرالیا! -آکاگوشت گاو با طعم شکلات در استرالیا! -آکا

آکاایران: گوشت گاو با طعم شکلات در استرالیا!

آکاایران: صاحب یک مزرغه در اتسرایلا با ترفندی خاصی کاری می کند که گوشت گوهایش طعم شکلات بدهد. گوشت های این صابح مزرعه بسیار گران قیمت هستند.

گوشت گاو با طعم شکلات

به گزارش آکاایران: صاحب مزرعه Mayura Station Farm در استرالیا بر این باور است که شکلات روی مزه گوشت و به ویژه شیر گاو ها تأثیر دارد و جالب اینکه مشتری های او نیز این تفاوت مزه را قبول دارند. صاحب این مزرعه می گوید:انواع شکلات را از مغازه های شکلات فروشی و غیره جمع آوری کرده و آنها را به غذای دام می افزایم.

,[categoriy] گوشت گاو با طعم شکلات در استرالیا گوشت با مزه شکلات ,[categoriy] گوشت گاو با طعم شکلات در استرالیا ریختن شکلات در غذای دام برای طعم گرفتن گوشت ,[categoriy] گوشت گاو با طعم شکلات در استرالیا گوشتی که مزه شکلات و کاکائو می دهد گوشت گاو با طعم شکلات در استرالیا

خواندنی ها و دیدنی ها -

گوشت گاو با طعم شکلات در استرالیا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشت گاو با طعم شکلات در استرالیا! -آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..