تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Prison Tycoon Under New Management برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

در بازی Prison Tycoon باید برنامه‌ریزی کرده و زندان اختصاصی خودتان را ایجاد کنید. شما در راه‌اندازی این زندان باید به همه چیز توجه کنید. می‌توانید از کمک‌های دولتی استفاده کرده و نگهبانان و کارکنان زیادی را استخدام کنید. باید زندانیان جدید را به سلول‌های خودشان راهنمایی کرده و از آن‌ها مراقبت کنید. هدف شما مجازات زندانیان نیست، بلکه باید آن‌ها را نگه دارید تا دوره حبس خودشان را سپری کنند. سازندگان این بازی در تلاش بوده‌اند که چالش‌های بازیکن را بیشتر کرده و المان‌های مدیریتی بالاتری را در آن ایجاد کنند. هر زندانی باید مشکلات خود را حل کرده و باعث شود که حبس کوتاه‌تری را داشته باشد.

Prison Tycoon: Under New Management PC-Razor1911

دانلود-بازی-Prison-Tycoon

وظیفه شما در این بازی آن است که به زندانیان کمک کنید که روحیات سالمی داشته باشند. شما مدیریت سربازان حاضر در زندان را نیز خواهید داشت و باید سرپرست‌های مناسبی را به هر بخش زندان منصوب کنید. یک بیوم برای زندان شما وجود دارد و می‌توانید از بین گرمسیری، توندرا، تایگا، باتلاق یا کویر انتخاب کنید. هر کدام چالش‌ها و عوامل محیطی خاص خودشان را دارند و تجربه همه آن‌ها هم سبب می‌شود که بازی قابلیت تکرار بالایی برای شما داشته باشد. در این بازی کارکنان را می‌توانید براساس تخصص خودشان در بخش‌های مختلف زندان به کار بگیرید. هر کدام از آن‌ها گاهی اوقات می‌توانند اخراج شده و کارکنان بهتری جایشان را بگیرند.

مدیریت اقتصاد هم در دنیای این بازی بسیار مهم است. می‌توانید امکانات خود را مدیریت کرده و در عین حال، سیاست‌های تنبیهی را هم در بازی Prison Tycoon به کار گیرید. می‌توانید درخواست وام داده و هزینه‌های خود را با درآمدزایی هم کنترل کنید.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Prison-Tycoon تصاویر-بازی-Prison-Tycoon تصاویر-بازی-Prison-Tycoon تصاویر-بازی-Prison-Tycoon تصاویر-بازی-Prison-Tycoon تصاویر-بازی-Prison-Tycoon
info

Build an intricate prison, hire the best staff and manage your penitentiary to create the perfect rehabilitation facility while you turn it into a profitable business in this reboot of the Prison Tycoon franchise.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 64-bit

Processor: Intel Core i3 6100 or AMD FX-4350

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA Geforce GT 1030, 2GB, AMD RX550, 2GB, Integrated: Intel HD

DirectX: Version 11

Storage: 6 GB available space

Additional Notes: Requires a 64 bit processor and OS

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64-bit

Processor: Intel Core i5 6600 or AMD Ryzen 1600x

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVidia Geforce GTX 1060, 4GB or AMD RX 580

DirectX: Version 11

Storage: 6 GB available space

Additional Notes: Requires a 64 bit processor and OS

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه Razor1911:

1) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

2) به نصب بازی بپردازید. بازی به صورت DRM-Free بوده و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Prison Tycoon Under New Management برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..