تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رضاییان در بازی برابر پدیده فیکس است!

تاریخ نشر : چهارشنبه 17 آذر 1395 مشاهده : 2965 سایر اخبار ورزشی RSS

رضاییان در بازی گذشته پرسپولیس آنقدر خوش درخشید که به نظر می‌رسد برانکو تصمیم دارد پای روی اصولش بگذارد.

رضاییان در مقابل پدیده

پرسپولیس در سه بازی گذشته تنها دو گل به ثمر رسانده که پاس هر دو گل را رضاییان به مهاجمان سرخپوشان داده است. رامین در بازی برابر ماشین سازی برای اولین بار در لیگ شانزدهم فیکس بازی کرد و توانست عملکرد خوبی داشته باشد. حال با توجه به بازگشت محمد انصاری به خط دفاعی که در بازی قبلی محروم بوده، به نظر می رسد رامین باز باید به نیمکت برگردد اما برانکو تصمیمی دیگر دارد و می خواهد پا روی اصولش بگذارد.
 با توجه به مصدومیت عالیشاه و ضعف علیپور در خط حمله و امر گلزنی، برانکو تصمیم دارد از رضاییان به عنوان هافبک راست استفاده کند و فرشاد احمدزاده را به سمت چپ ببرد. همچنین سرمربی سرخ ها می خواهد وحید امیری را یک خط جلوتر ببرد و از او در خط حمله سرخپوشان استفاده کند. حال باید تا روز مسابقه پرسپولیس و پدیده منتظر ماند و دید آیا برانکو احتمالات را عملی می کند یا همچنان بر اصولش پای بند است؟

11 نیوز

اخبار مرتبط:

پست جديد رامين رضاييان +عکس

تیپ متفاوت رامین رضاییان برای مذاکره با پرسپولیس +عکس

وقتی رامین رضاییان خودش را با رونالدو مقایسه کرد!+تصاویر

واکنش ترسناک رامین رضاییان بعداز برد"پرسپولیس" + عکس

مبلغ قرارداد نجومی طارمی ، رضاییان و کامیابی نیا مشخص شد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رضاییان در بازی برابر پدیده فیکس است!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..