تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوشحالی سردار و رفقا بعد از صعود به لیگ اروپا+عکس

تاریخ نشر : چهارشنبه 17 آذر 1395 مشاهده : 3081 سایر اخبار ورزشی RSS

روستوف توانست در اولین حضورش در لیگ قهرمانان اروپا به لیگ اروپا صعود کند.

خوشحالی سردار آزمون

تیم روستوف شب گذشته در هلند مهمان آیندهوون بود و توانست با تساوی در این بازی به عنوان تیم سوم راهی لیگ اروپا شود. روستوف که فصل گذشته به مقام دوم لیگ روسیه دست پیدا کرده بود، در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آژاکس و اندرلخت را از پیش رو برداشت و توانست راهی مرحله گروهی شود. زرد پوشان روسی در مرحله گروهی با به دست آوردن یک پیروزی برابر بایرن مونیخ و دو تساوی مقابل آیندهوون با پنج امتیاز و به عنوان تیم سوم راهی لیگ اروپا شدند. آنها شب گذشته صعودشان را در رختکن جشن گرفتند.

خوشحالی سردار و رفقا بعد از صعود به لیگ اروپا

۱۱نیوز

اخبار مرتبط:

فیلم لو رفته سردار آزمون جنجال ساز شد + عکس 

واکنش هواداران لیورپول به جذب سردار آزمون/ به کلوپ اعتماد کنید!

پیام وحشتناک سردار آزمون به کره ای ها +عکس

دختر روس که عاشق سردار آزمون و عزت اللهی است! + تصاویر

عیادت سردار آزمون از ستاره والیبال در بیمارستان! +عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوشحالی سردار و رفقا بعد از صعود به لیگ اروپا+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..