تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به قایق مهاجران غیر قانونی شلیک کنید

به گزارش افکارنیوز،

کنث کریستنسن برث نماینده حزب جمهوری دانمارک که به شدت مخالف مهاجرت است، روز پنجشنبه در سخنانی خواستار شلیک هشدارآمیز به سوی قایق های مهاجران غیرقانونی شده بود تا مانع از ورود آنها به اروپا شود.

وی در سخنانی گفت: تنها راهی که می توانید به طور موثر با ورود مهاجران غیر قانونی به اروپا مقابله کنید این است که به قایق های غیرقانونی اعلام کنید که در آبهای سرزمینی اروپا نمی توانید حرکت کنید.

این نماینده دانمارکی افزود: اگر بخواهید به چنین هدفی دست پیدا کنید، یا باید به سوی این قایق ها شلیک کنید یا جلوی ادامه حرکت انها را در آبهای سرزمینی اروپا بگیرید.

وی پس از این اظهارات در صفحه فیس بوک خود نوشت: من از شلیک به سوی قایق های مهاجران حمایت نکردم و منظور من شلیک های هشدار امیزی بوده است که مانع از انتقال مهاجران غیرقانونی به مرزهای اروپا شود.

برخی از نمایندگان پارلمان دانمارک از این اظهارات کریستنسن انتقاد کرده اند. "مته فردریکسن" رهبر حزب سوسیال دموکرات در این باره تاکید کرد: بی شک شما به سوی کسانی که در حال فرار هستند، شلیک نمی کنید. لازم نیست چنین مساله ای گفته شود.

بر اساس اعلام سازمان ملل از ابتدای امسال تاکنون بیش از 4700 نفر در حالی که برای عبور از دریای مدیترانه تلاش می کرده اند؛ جان خود را از دست داده یا ناپدید شده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به قایق مهاجران غیر قانونی شلیک کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..