تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس جمهور کره استیضاح می شود

به گزارش افکارنیوز،

نمایندگان پارلمان کره جنوبی با 234 رای مثبت در مقابل 56 رای منفی با استیضاح پارک گئون هائه رئیس جمهور کشورشان موافقت کردند.

دادگاه قانون اساسی کره جنوبی درباره استیضاح رئیس جمهور تصمیم گیری خواهد کرد. پارلمان کره جنوبی به عدم کفایت رئیس جمهوری این کشور رای داد. به این ترتیب رئیس جمهور کره جنوبی از سمت خود تعلیق، و اختیارات او به نخست وزیر این کشور تفویض شد.

وی تا زمانی که رای نهایی دادگاه قانون اساسی صادر شود، به عنوان رئیس جمهور موقت فعالیت خواهد کرد.

رأی پارلمان به عدم کفایت ریاست جمهوری هر چند بلافاصله منجر به خلع پارک از قدرت می شود، اما همچنان باید به تائید دادگاه قانون اساسی برسد. امری که ممکن است 6 ماه به طول انجامد.

در طرح استیضاح تهیه شده از سوی مخالفان دولت به تخلف از قانون اساسی، فساد مالی و سوء استفاده از قدرت متهم شده بود.

رای گیری در پارلمان کره جنوبی پشت درهای بسته برگزار و پیش از رای گیری پلیس با تظاهرات کنندگان مقابل پارلمان درگیر شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس جمهور کره استیضاح می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..