تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بعد از ۳۷ طلسم ساخت تابلو شهدای گروه انقلابی ابوذر نهاوند شکسته شد

شهردار نهاوند گفت: با تخصیص 200میلیون تومان طلسم ساخت المان شهدای گروه انقلابی ابوذر نهاوند شکسته شد .

بعد از ۳۷ طلسم ساخت تابلو شهدای گروه انقلابی ابوذر نهاوند شکسته شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از همدان، امیر رضا یوسفیان شهردارنهاوند از اجرای عملیات احداث المان گروه انقلابی شهدای ابوذر در محل میدان ۱۵ خرداد خبر داد و گفت: با توجه به شأن و اعتبار  شهدای بزرگ ابوذر در چند ماه گذشته طرح  اجرای المان جدید شهدای ابوذر را در دستور کار خود قرار دادیم و در حال حاضر طرح یاد شده در ستاد یادمان‌های شهدای استانداری همدان تصویب شده است.

وی مساحت میدان مذکور را ۱۵۰۰ مترمربع اعلام کرد و گفت: محل احداث المان شهدای گروه ابوذر در ستاد ساماندهی قبور شهدای فرمانداری به تصویب رسیده است.

شهردار نهاوند برآورد اولیه اعتبار این پروژه را ۲۰۰میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی و استانی بیان و خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی طرح یادمان گروه ابوذر هم‌اکنون به‌صورت امانی و با نظارت واحد عمران شهرداری نهاوند آغاز شده است.

وی بابیان اینکه یادمان توسط کارشناسان با مفهوم تاریخی- اسلامی با موضوع  شهدای گروه انقلابی ابوذر طراحی‌شده و به اجرا درخواهد آمد، تصریح کرد: عملیات اجرایی طرح شامل المان شهدای گروه ابوذر، محوطه‌سازی، فضای سبز، روشنایی و … است.

یوسفیان بابیان اینکه گروه انقلابی ابوذر ازجمله افتخارات شهرستان نهاوند در انقلاب اسلامی است افزود: یادمان این گروه به‌منظور معرفی شهرستان و با توجه به جایگاه رفیع شهدای گروه ابوذر در تاریخ و فرهنگ مردم ایران و نهاوند لازم است در ورودی اصلی شهرستان نصب شود.‌

گفتنی است: شهدای گروه انقلابی ابوذر نهاوند از سال ۱۳۴۹ با رژیم طاغوت به مبارزه برخواستند و در ۳۰ بهمن ۱۳۵۲ به دست ساواک به شهادت رسیدند.

با پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ مقرر شد به پاس گرامیداشت یاد و خاطره این شهدای والامقام المان یادبود آنها در یکی از میادین مهم نهاوند نصب شود که این مهم بعد از گذشت سالها در سال جاری محقق شد.

انتهای پیام/ب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بعد از ۳۷ طلسم ساخت تابلو شهدای گروه انقلابی ابوذر نهاوند شکسته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..