تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رتبه دوم جشنواره خوارزمی کشور با تلاش دانش آموز نهاوندی

مدیر آموزش و پرورش نهاوند خبر داد: دانش آموز نهاوندی با ساخت یک دستگاه تیلر ابتکاری رتبه دوم جشنواره خوارزمی کشور را بدست آوردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: در مرحله کشوری جشنواره جوان خوارزمی یکی از طرح های دانش آموزی این شهرستان موفق شد رتبه دوم را در سطح کشور بدست آورد.

هادی سلگی افزود: این طرح یک تیلر ابتکاری است که توسط دو تن از هنرجویان هنرستان شهید مطهری این شهرستان به نام های حسین کریمی و پوریا کورانی ساخته شده است .

وی افزود: این دو هنرجوی خلاق در سال سوم رشته ساخت و تولید مشغول به تحصیل هستند که با توجه به الگو گرفتن از شغل پدری خود که کشاورزی می باشد اقدام به ساخت این دستگاه کشاورزی نموده اند.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند به ویژگی های تیلر ساخته شده توسط دانش آموزان نهاوند اشاره نمود و گفت: یکی از تفاوت های این تیلر با تیلرهای موجود در بازار این است که قابلیت نصب کودپاش روی فرمان آن و همچنین نصب دو تیغه شخم زنی در روی بدنه و همچنین وجین کردن و حمل بذر پاش را دارا می باشد و با آزمایشاتی که روی این سیستم انجام شده این تیلر قابلیت حمل بار به اندازه بیش از ۵۰۰ کیلوگرم را دارا است.

وی افزود: این دو دانش آموز خلاق با حمایت هنرستان و همچنین این اداره، دستگاه مورد نظر را با استفاده از موتور هوندا ۱۲۵ و یک سری تجهیزات جانبی دیگر مونتاژ نموده و قابلیت استفاده های چندگانه از آن را ایجاد کرده اند .

 وی گفت: این دو دانش آموز علاوه بر ساخت این ماشین کشاورزی تابستان گذشته یک دستگاه ماشین را با استفاده از موتور و گیربکس پراید و موتور هوندا طراحی و به شکل اولیه آنرا راه اندازی نمودند که در صورت حمایتهای مالی قادر خواهند بود در آینده دست به ابداعات جدید در زمینه ساخت ماشین افزار بزنند.

انتهای پیام/ب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رتبه دوم جشنواره خوارزمی کشور با تلاش دانش آموز نهاوندی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..