تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری کارگاه بازاریابی محتوا در دانشگاه تهران

کارگاه بازاریابی محتوا ویژه نویسندگان در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دوره بازاریابی محتوا ویژه نویسندگان با هدف برندسازی مولفان با سخنرانی زهرا ناصری دانشجوی دوره دکتری مدیریت اطلاعات دانشگاه تهران و علیرضا نوروزی عضو هیات علمی دانشگاه تهران در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می‌شود. 

شایان ذکر است؛ در آخر این دوره به افراد شرکت کننده در این کارگاه آموزشی گواهی نامه معتبری از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ارائه می شود.

تاملی بر برند و برندینگ، بکارگیری بازاریابی محتوا برای نویسندگان و برندسازی نویسندگان و ارائه تکنیک های عملی از جمله موضوعات مهمی است که در این کارگاه طرح می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری کارگاه بازاریابی محتوا در دانشگاه تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..