تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لغو دیدار تیم های پرسپولیس تهران و پدیده مشهد

سخنگوی هیات فوتبال خراسان رضوی روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به بارش برف و برودت هوا در مشهد و منطقه ای که ورزشگاه محل برگزاری مسابقه در آن قرار دارد، برگزاری این دیدار لغو شد.
محمدرضا جلوه افزود: پس از بازدیدهای نمایندگان سازمان لیگ و گروه داوری از شرایط حاکم بر ورزشگاه ثامن، تصمیم بر آن گرفته شد که این دیدار لغو شود.
وی اظهار کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش برف در روز جمعه، هیات فوتبال خراسان رضوی تمام تمهیدات لازم را از شب گذشته برای برگزاری این دیدار انجام داده بود ولی شرایط جوی به گونه ای رقم خورد که برگزاری این دیدار امکان پذیر نبود.
وی گفت: اعتبار بلیط های تهیه شده توسط تماشاگران به قوت خود باقی است و آنها می توانند فردا (شنبه) ساعت 14این دیدار را تماشا کنند.
براساس اعلام سازمان لیگ قرار بود بازی تیم های پرسپولیس تهران و پدیده مشهد ساعت 14 امروز (جمعه) برگزار شود.
بر اثر بارش برف و لغزندگی معابر پروازهای فرودگاه مشهد نیز لغو شده است.
6012 / 7495 خبرنگار: حسین عباسی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لغو دیدار تیم های پرسپولیس تهران و پدیده مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..