تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حسن زاده: پرونده مربیان متخلف استقلال و صبا همچنان مفتوح است

به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا، اسماعیل حسن زاده در گفت وگویی درباره احکام صادر شده درباره درگیری بین مربیان تیم های صبا و استقلال تهران در حاشیه دیدار این دو تیم گفت: ناراحتی کمیته انضباطی در مورد این درگیری آن بود که بزرگترهای تیم و اعضای کادرفنی در آن دخیل و حاشیه ساز بودند.
وی تاکید کرد مربیانی که در سطح اول فوتبال ایران حضور دارند، نباید کنترل خود را از دست دهند و نگرانی اعضای کمیته انضباطی در این باره بیشتر از سایر موارد است.
رئیس کمیته انضباطی با بیان اینکه احکام بازیکنان خاطی در دیدار استقلال و صبا صادر شده، اظهار داشت: پرونده مربیان همچنان مفتوح است و باید سخنان آنها را نیز در کمیته انضباطی بشنویم تا به اجماعی کامل برسیم.
وی همچنین تاکید کرد که محمد خرمگاه مربی استقلال و ساکت الهامی مربی صبا تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم های خود محروم هستند.
حسن زاده با بیان اینکه سالانه 5 هزار دیدار فوتبال برگزار می شود، اظهار داشت: از هر 5 دیدار، یک مسابقه موضوع انضباطی دارد، البته منهای پرونده مالی باشگاه ها؛ در موضوع مالی باشگاه ها به ازای هر باشگاه فوتبال در کمیته انضباطی یک پرونده داشته ایم.
رئیس کمیته انضباطی خاطرنشان کرد که برخی از هفته های مسابقات لیگ فوتبال یا بدون مشکل بوده یا تنها یک دیدار مشکل دار از نظر انضباطی برگزار شده است.
حسن زاده تاکید کرد که برخی از اهالی فوتبال اطلاعات لازم را از موارد و آئین نامه های انضباطی ندارند یا اطلاعات آنها غلط است؛ به همین دلیل اعتراضات این افراد نیز به تصمیمات کمیته انضباطی از اساس اشتباه است.
وی از به تمسخر گرفته شدن احکام قضایی صادر شده از کمیته انضباطی از سوی برخی از اهالی فوتبال انتقاد کرد و گفت: در دوره شش ساله ای که در فدراسیون فوتبال حضور داشته ام، هیچ گاه نه علی کفاشیان و نه مهدی تاج توصیه ای برای نحوه صدور رای به من نداشته اند یا نگفته اند که چرا چنین حکمی صادر شده است.
رئیس کمیته انضباطی افزود: مهدی تاج تاکید کرده است که کمیته انضباطی با متخلفین محکم و بدون ملاحظه برخورد کند.
حسن زاده همچنین درباره برخی اعتراضات مبنی بر صدور احکام براساس علقه های محلی گفت: در کمیته انضباطی افرادی از تمامی مناطق و نواحی ایران حضور دارند و برخی از اهالی فوتبال به جای تلاش صادقانه در درون زمین، سعی در تاثیرگذاری در بیرون زمین هستند.
ورزشی**9129**1379
خبرنگار: مهدی رهبر**1379

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حسن زاده: پرونده مربیان متخلف استقلال و صبا همچنان مفتوح است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..