تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لنجان میزبان مسابقات قهرمانی تکواندوی کشور

دبیر هیأت تکواندوی شهرستان لنجان از برگزاری نخستین دوره از مسابقات تکواندوی قهرمانی در سالن تختی شهرستان زرین‌شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسعود مردانی از برگزاری نخستین دوره از مسابقات تکواندوی قهرمانی در سالن تختی شهرستان زرین‌شهر خبر داد.

وی بابیان اینکه 440 نفر در این مسابقات حضور دارند، افزود: در این دوره از رقابت‌ها33  استان شرکت کرده‌اند و مسابقات از سطح بالایی برخوردار است.

دبیر هیأت تکواندوی شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: این مسابقات از روز گذشته کار خود را آغاز کرده و تا پایان امروز نفرات و تیم‌های برتر برای معرفی به تیم ملی مشخص خواهند شد.

وی با اشاره به نتایج روز نخست این رقابت‌ها تصریح کرد: در پایان روز نخست، تیم‌های تهران، مازندران، گیلان و قزوین به ترتیب مقام اول تا چهارم را به خود اختصاص داده‌اند که تا پایان امروز تیم‌ها و نفرات برتر به‌صورت قطعی مشخص خواهند شد.

گفتنی است مراسم اختتامیه مسابقات تکواندو قهرمانی کشوری جوانان(امید) و مسابقات پاراتکواندو آزاد کشوری(آقایان)، عصر امروز با حضور مسؤولان کشوری و استانی در سالن تختی شهرستان زرین‌شهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لنجان میزبان مسابقات قهرمانی تکواندوی کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..