تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رویارویی صبای قم_سپاهان اصفهان

تیم فوتبال صبای قم امروز در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف سپاهان اصفهان می رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛تیم فوتبال صبای قم در غیاب سه بازیکن کلیدی و اصلی خود امروز در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف فولاد مبارکه سپاهان اصفهان می‌رود.

غلامرضا عنایتی سرشناس‌ترین غایب صبای قم در بازی امروز محسوب می‌شود که برای نخستین‌بار در هفته دوازدهم لیگ برتر و مقابل تیم سابق خود در حالی که به عنوان یک مدافع ایفای نقش می‌کرد؟ با دریافت دو کارت زرد از زمین بازی اخراج شد تا بازی صبا در مقابل سپاهان را از دست بدهد.

حمیدرضا دیوسالار دیگر بازیکن غایب صبای قم در مسابقه هفته سیزدهم برابر فولاد مبارکه سپاهان اصفهان است که در مسابقه هفته دوازدهم برابر استقلال با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد و البته سومین بار در این فصل کارت قرمز گرفت و سومین محرومیت خود را پیش‌رو دارد.

اما اتفاقی که در لحظات پایانی دیدار هفته دوازدهم صبای قم برابر استقلال تهران بین مسعود حق‌جو کاپیتان صبای قم با یعقوب کریمی بازیکن تیم استقلال رخ داد، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را بر آن داشت تا حق‌جو را که کاپیتان دوم صبا در این فصل است از یک بازی محروم کند.

بدین‌ترتیب صبای قم در دیدار امروز با فولاد مبارکه سپاهان اصفهان مسعود حق‌جو، غلامرضا عنایتی و حمیدرضا دیوسالار را به همراه ندارد اما خبر خوب برای کادر فنی صبای قم بازگشت سه بازیکن غایب این تیم یعنی عبدالکریم اسلامی، میرهانی هاشمی و محمدهاشم بیک‌زاده به ترکیب اصلی دیدار با سپاهان است.

این بازی امروز ساعت14:15 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رویارویی صبای قم_سپاهان اصفهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..