تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلسه ویژه کمیسیون امنیت ملی مجلس با تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای پیرامون نقض برجام

جلسه ویژه کمیسیون امنیت ملی مجلس با تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای پیرامون نقض برجام

حسین نقوی حسینی درباره تمدید تحریم‌های ده ساله علیه کشورمان از سوی کنگره آمریکا اظهارکرد: با توجه به اینکه این موضوع نقض صریح برجام محسوب می‌شود و آمریکایی‌ها بدعهدی خود را در این توافق به اثبات رساندند کمیسیون امنیت ملی مجلس مطابق وظایف رسالتی خود که آیین‌نامه برایش تعیین کرده موضوع اجرای برجام را به صورت مستمر دنبال می‌کند.

وی افزود: ما تا به امروز جلسات متعددی را با تیم مذاکره کننده از جمله ظریف و عراقچی داشته‌ایم که بدون شک این روند با توجه به شرایط فعلی برجام ادامه‌دارخواهد بود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به نقض برجام از سوی آمریکایی‌ها مجلس و کمیسیون امنیت ملی به جهت وظیفه ذاتی خود و تکلیفی که به آن ابلاغ شده است جلسه ویژه‌ای را با تیم مذاکره کننده هسته‌ای تشکیل خواهد داد تا روند اجرای برجام را بررسی کند.

نقوی حسینی با اشاره به اینکه هنوز زمان قطعی برگزاری این نشست با تیم مذاکره کننده هسته‌ای مشخص نیست تصریح کرد: بدون شک با توجه به روند فعلی اجرای برجام واینکه دولتمردان ما نیز تأکید داشته‌اند که اجرای تحریم‌های ده ساله علیه ایران نقض صریح برجام است، دستگاه وزارت خارجه کشورمان باید توضیح  جامع و کاملی را دراین باره به نمایندگان ملت ارائه دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم دولت نسبت به اقدامی که آمریکایی‌ها انجام داده‌اند با یک رویکرد مناسب و با حفظ حقوق ملت ایران وارد عمل شود.

29212




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلسه ویژه کمیسیون امنیت ملی مجلس با تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای پیرامون نقض برجام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..