تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهار گیلانی در اردوی تیم ملی قایقرانی آب های آرام بانوان حضور یافتند

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان گیلان روز جمعه گفت: از سوی فدراسیون قایقرانی ، 22 قایقران به نهمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی آب های آرام بانوان دعوت شدند که از این تعداد، سه ورزشکار از گیلان است .
سعید علیپور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براین اساس و در این اردو ، در بخش کانو کانادایی ، آتنا رئوفی ، نسترن شفیع زاده و زیبا سماک حرفه از استان گیلان در اردوی تیم ملی آب های آرام بانوان حضور یافتند .
وی اظهار کرد: این سه ورزشکار شایسته گیلانی به همراه 19 قایقران از سایر استان های کشور از چهارشنبه گذشته در نهمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی آب های آرام بانوان ایران که در تهران برپا شده ، حضور یافته اند.
نهمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی آب های آرام بانوان ایران تا 25 آذر ماه جاری زیر نظر کادرفنی این تیم در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران ادامه خواهد یافت. همچنین سونیا نوری زاد از استان گیلان به عنوان سرمربی تیم ملی قایقرانی آب های آرام بانوان بزرگسال در این اردو حضور دارد .
تیم ملی قایقرانی بانوان ایران خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا که سال آینده در چین برگزار می شود، آماده می کند.
در استان گیلان بیش از 600 ورزشکار به صورت سازمان یافته در دو بخش بانوان و آقایان ، در رشته های مختلف قایقرانی فعالیت دارند .
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشاردهنده: کبیری
7285/2007

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهار گیلانی در اردوی تیم ملی قایقرانی آب های آرام بانوان حضور یافتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..