تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزارت بهداشت در هفته ای که گذشت

در هفته گذشته انتشار کلیپ چالش مانکن در اتاق عمل، واکنش وزارت بهداشت را در پی داشته و آن را شبیه سازی شده خواندند.

وزارت بهداشت در هفته ای که گذشت

پشت پرده گزارش مرگ متعاقب تزريق پنی سيلين/ هنوز آلودگی دارو تاييد نشده است

رسول ديناروند رييس سازمان غذا و دارو در جمع خبرنگاران در خصوص نامه اي مبني بر خوددارى از توزيع ويال پني سيلين ٦.٣.٣ مربوط به يك شركت داروسازي، گفت: گزارش مرگ متعاقب تزريق پني سيلين ٦.٣.٣ را تاييد مى كنم اما هنوز علت مرگ قطعي نشده است.

عبداللهی مدیرکل نظارت و ارزیابی دارو و موادمخدر نیز از آلوده نبودن این دارو خبر داد.

برخورد جدی وزارت بهداشت با عوامل انتشار کلیپ چالش مانکن در اتاق عمل/ این فیلم شبیه‌سازی شده است

عباس زارع‌نژاد مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت در خصوص فیلم منتشر شده در فضای مجازی با موضوع چالش مانکن در اتاق عمل گفت: چنین کلیپی در بیمارستان و در حین عمل به هیچ عنوان ضبط نشده و آنچه در فضای مجازی منتشر شده یک اقدام کارگردانی شده است.

وی افزود: با نگاه تخصصی به این کلیپ می‌‌توان دریافت نوزادی که در فیلم نشان داده شده با توجه به رنگ پوست و وزنش، چند روز از عمر وی می‌گذرد و اصلا در آن زمان فرآیند عمل جراحی اتفاق نیفتاده که بخواهد متوقف شود.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت تصریح کرد: اصل ماجرا فرهنگ اشتباهی است که از کشورهای غربی الگوبرداری شده و در کشور ما به خصوص در محیط درمانی که اساساً باید مورد اعتماد مردم باشد، مدتی است شبیه‌سازی شده است؛ اقدامی بسیار اشتباه که وزارت بهداشت به شدت به آن انتقاد دارد.

سازمان تامين اجتماعي باز هم به قول خود عمل نكرد/ سه هزارميليارد اسناد بين راهي طلب وزارت بهداشت

ایرج حریرچی، قائم مقام وزارت بهداشت در خصوص بدهي سازمان هاي بيمه گر به وزارت بهداشت بيان كرد: از مهرماه سال گذشته از سازمان تامين اجتماعي ٢٦٧ ميليارد تومان و از سازمان بيمه سلامت ٢٢٥ ميليارد تومان دريافتي داشته ايم.

وى اسناد ارسالي را ١١هزار و ٤٨٩ ميليارد تومان اعلام كرد و افزود:بيش از سه هزار ميليارد نيز اسناد بين راهي طلب وزارت بهداشت است. البته سازمان ها قول پرداخت بدهي ها را تا چند روز آينده به ما داده اند.

ابتلای 18 میلیون نفر درجهان به ایدز/ افزایش 8 برابری مراجعه به‌ مراکز ایدز با پخش "سریال پریا"

علی اکبر سیاری معاون بهداشتی وزارت بهداشت در همایش روز جهانی ایدز که در این وزارتخانه برگزار شد، اظهار داشت: در مدت سه دهه حدود 18.6 درصد و در شش ماه اول امسال ایدز به 40 درصد رسیده است که این زنگ خطر بزرگی برای مسئولان است.

سیاری، با بیان اینکه ۷۸ میلیون نفر در دنیا به اچ‌آی‌وی / ایدز مبتلا هستند، گفت: ۳۵ میلیون نفر این افراد فوت کرده‌اند و در ایران نیز ۸۸۰۰ نفر از مبتلایان به این بیماری فوت کردند و ۱۸ هزار نفر را هم تحت درمان داریم.

معاون بهداشتی وزارت بهداشت اظهار داشت: با پخش سریال پریا شاهد رشد 8 برابری ارجاع به کلینیک‌های پزشکی بودیم که نشان می‌دهد تاکنون اطلاع رسانی ما ضعیف بوده است و با توجه به شیوع آسیب‌های اجتماعی باید رسانه‌ها، هنرمندان، سازمان بهزیستی، آموزش و پرورش در هر مقطعی دست به کار شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزارت بهداشت در هفته ای که گذشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..