تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خاطرات بازیگری که بیشترین نقش پیرمرد را بازی کرده است

خاطرات بازیگری که بیشترین نقش پیرمرد را بازی کرده است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه «دورهمی» پنجشنبه شب 18 آذرماه میزبان هادی کاظمی بازیگر سینما و تلویزیون بود.

در ابتدای گفت‌وگو مهران مدیری مجری برنامه از کاظمی درباره غر زدن‌های زیادش پرسید که او پاسخ داد: «من در مقابل شما فقط یک با غر زدم. علت اصلی‌اش کمال‌گرایی است، من در واقع به حداقل‌ها راضی نمی‌شوم.»

کاظمی درباره شروع کار حرفه‌ای‌اش در بازیگری گفت: «از سال 74 با تئاتر کارم را شروع کردم و سپس در سال 76 با آقای کاردان به تلویزیون آمدم. از دانشگاه چیز جدیدی یاد نگرفتم و خیلی چیزی به من اضافه نشد، اما اساتید خوبی داشتم.»

او درباره حضور مکرر در نقش پیرمرد توضیح داد: «من از بچگی که یادم می‌آید نقش پیرمرد را بازی کرده‌ام البته در اصل این سوال را باید از شما پرسید که نقش پیرمرد به من می‌سپردید.»

این بازیگر درخصوص اینکه خودش را کمدین نمی‌داند بیان کرد: «کمدین چارلی چاپلین است، ما در ایران کمدین نداریم. بازیگرانی داریم که نقش کمدی هم بازی می‌کنند. حرفه کمدی بسیار سخت است و هرکسی در این دسته قرار نمی‌گیرد.»

او درباره سن و سال خود گفت: «من امسال وارد 40 سالگی می‌شوم.»

کاظمی درباره کم‎کاری خود گفت: «بیش‌تر سخت پسندم نه کم کار، بابت سینما به خودم بدهکار هستم و آن رضایتی که باید از خودم کسب کنم را کسب نکرده‌ام و احساس می‌کنم هنوز به آنچه که باید نرسیده‌ام و در سینما هنوز کار اصلی‌ام را شروع نکرده‌ام و تازه اول راه هستم.»

او درباره ازدواج نکردن خود توضیح داد: «هنوز مسئولیت‌هایی در خانواده دارم که باید به آن‌ها برسم تا بعد بتوانم به زندگی مشترک فکر کنم. هم زمان بودن این دو ایجاد مشکل می‌کند.»

این بازیگر درخصوص سخت‌ترین موضوع زندگی خود گفت: «من زمانی که در زندگی تسلیم شوم و شرایط بد را بپذیرم برایم خیلی سخت است و بیش‌تر از آن درگذشت مادرم خیلی برایم سخت بود و هنوز ترکش‌های آن را حس می‌کنم.»

کاظمی درباره بهترین سکانسی که خیلی دوست دارد و نقشی که آرزو بازی کردنش را دارد گفت: «صحنه‌ای از پاورچین برایم خیلی جذاب بود و هر نقش خوبی که در دنیا باشد را دوست دارم که بازی کنم.»

او همبازیان خود در کارهای مدیری را بهترین همبازیان دوران حرفه‌ای خود دانست.

کاظمی در پایان یک عکس از نمایشگاه خودش که هیچ یک از آثار این نمایشگاه خریداری نشده بود، را به موزه «دورهمی» اهدا کرد.

58243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خاطرات بازیگری که بیشترین نقش پیرمرد را بازی کرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..