تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سارق فراری، مامور پلیس را با خودرو روی زمین کشید+تصاویر

پلیس وظیفه‌شناسی که قصد داشت جلوی سرقت یک خودرو را بگیرد، توسط سارق با خودرو روی زمین کشیده شد.

پلیس وظیفه‌شناس نتوانست جلوی سرقت را بگیرد +تصاویر

مأموران پلیس ترافیک یکی از خیابان‌ها این خودروی به سرقت رفته را در یکی از پمپ بنزین‌ها دیدند و در اقدامی سریع، راننده آن را از ماشین بیرون کشیدند و در حالت خوابیده روی زمین به وی دستبند زدند.

به گزارش دیلی میل، در حالیکه یکی از مأموران در حال دستبند زدن به راننده سارق بود، شخصی که در صندلی مسافر نشسته بود، پشت فرمان خودرو نشست که در همین حال افسر پلیس دیگری که ایستاده بود، به سرعت دوید تا جلوی شخص را بگیرد و دست خود را از درب و بدنه ماشین گرفت.

پلیس وظیفه‌شناس نتوانست جلوی سرقت را بگیرد +تصاویر پلیس وظیفه‌شناس نتوانست جلوی سرقت را بگیرد +تصاویر

این افسر پلیس در حالیکه از در خودرو آویزان شده بود، کسی که پشت فرمان نشسته بود، به راه خود ادامه داد و افسر وظیفه‌شناس پلیس را همراه با خودرو روی زمین کشید.

گفتنی است؛ این سارق خودرو هنوز دستگیر نشده است اما مأموران پلیس با شماره پلاک این خودرو در حال جستجو برای آن هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سارق فراری، مامور پلیس را با خودرو روی زمین کشید+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..