تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری شب های شعر رضوی در فارس

مسوول دبیرخانه جشنواره شعر رضوی اقوام ایرانی از برگزاری شب های شعر رضوی به میزبانی شهر شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهدی احمدی مسوول دبیرخانه جشنواره شعر رضوی اقوام ایرانی گفت: این شب شعرها ، با هدف اشاعه اندیشه رضوی در شعر آیینی ،  تشویق شاعران و اهالی ادب و راه اندازی کانون های شعر آیینی در شهرستانهای استان برگزار می شود.
مهدی احمدی افزود: برنامه شب های شعر رضوی از بهمن امسال تا خردادماه ٩٦ در پنج شهرستان مهر، گراش، استهبان، آباده و شیراز برگزار خواهد شد.
وی گفت: این جشنواره به مناسبت دهه کرامت و در راستای ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره اهل بیت(علیهم السلام)، گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ رضوی و کمک به انتشار گسترده تر این عرصه معنوی برگزار می شود.
انتهای پیام/ر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری شب های شعر رضوی در فارس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..