تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز اجرای نظارت های فرآیندی در مدارس غیردولتی/ چگونگی افزایش شهریه در سال تحصیلی آینده

رییس سازمان مدارس غیردولتی از اجرای نظارت های فرایندی بر مدارس و توجه به شرایط مدارس در تعیین شهریه خبر داد.

مرضیه گرد رییس سازمان مدارس غیردولتی در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون وضعیت شهریه مدارس غیردولتی در سال تحصیلی آینده اظهار داشت: از سه سال گذشته  اجرای بندها و مفاد قانونی این مساله در مدارس غیردولتی موردتوجه قرار گرفته و برای تصویب آن اقدام شد و توسط اداره کل مدارس غیردولتی قبل از آغاز سال تحصیلی برای آن کارگروهی تشکیل می شود.
 
وی ادامه داد: در این کارگروه الگو و مصوبات قبلی بازخوانی شده و ایرادات و اشکالات توسط کارشناسان سازمان اعلام و مجددا بررسی می شود و هرساله موسسان موظف بوده تا اطلاعات خود را به روز کنند.
 
رییس سازمان مدارس غیردولتی با بیان اینکه امیدواریم تا پیش از پایان سال 95 ا اطلاعات توسط موسسان وارد شود،عنوان کرد: پس از انجام مرحله خوداظهاری و کنترل توسط کارشناسان مراحل نظارت بر اطلاعات تکمیل می شود.
 
رییس سازمان مدارس غیردولتی با بیان اینکه مرحله نظارت های فرآیندی بر عملکرد مدارس غیردولتی با حضور وی در یکی از مدارس آغاز شده، گفت: در این مرحله صرفا نظارت ها بر شهریه مدارس انجام نمی شود و سایر موارد همچون مسائل آموزشی و تربیتی که در طول سال تحصیلی در مدارس باید اجرایی شود، مورد ارزیابی قرار می گیرد.
 
گرد درخصوص میزان افزایش شهریه ها در سال تحصیلی آینده بیان کرد: ممکن است در برخی مدارس افزایش نداشته باشیم و درسایرمدارس نیز متناسب با شرایط و نرخ تورم، میزان افزایش تعیین می شود.
 
وی افزود: امیدواریم بیشتر به سمت بندهای حمایتی برویم تا با کمترین افزایش درصدی در شهریه مواجه شویم.
 
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز اجرای نظارت های فرآیندی در مدارس غیردولتی/ چگونگی افزایش شهریه در سال تحصیلی آینده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..