تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خاطرات ناخدا هوشنگ صمدی منتشر می‌شود

«خاطرات ناخدا هوشنگ صمدی» توسط انتشارات سوره مهر منتشر می‌شود.

سید قاسم یاحسینی، نویسنده در گفتگو با خبرنگارحوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اثر جدید خود گفت: کتابی با عنوان «خاطران ناخدا هوشنگ صمدی» را در 100 صفحه به پایان بردم و قرار است توسط انتشارات سوره مهر  منتشر شود. هوشنگ صمدی از فرماندهان تکاور نیروی دریایی خرمشهر بود که در دفاع مقدس حضور داشت.
 
وی افزود: انتشارات سوره مهر یک سری کتاب 12 جلدی درباره فرماندهان تکاور دوران دفاع مقدس منتشر می‌کند و کتاب «خاطران ناخدا هوشنگ صمدی» جلد اول این سری محسوب می‌شود که قرار است تا پایان سال منتشر شود. در کتاب «خاطران ناخدا هوشنگ صمدی» خاطراتی از چگونگی حمله عراق به ایران تا آزاد سازی خرمشهر را بیان می‌کنم.
 
یاحسینی ادامه داد: مخاطب سری کتاب‌های سوره مهر درباره 10 تا 12 تکاور نیروی دریایی که «خاطران ناخدا هوشنگ صمدی» نیز از این سری کتاب‌ها است کودکان و نوجوانان هستند. هم اکنون 20 روز است که کتاب را برای انتشار تحویل ناشر دادم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خاطرات ناخدا هوشنگ صمدی منتشر می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..