تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




13 راز موفقیت کارآفرینان سریالی

کد خبر: ۴۲۲۳۵۲

۱۱۱  بازدید

ماهنامه معیشت: از منظر بسیاری از کارآفرینان، شروع و اجرای کسب و کاری موفق در طول زندگی شغلی شان، چالشی نسبی محسوب می شود. با وجود این کارآفرینان سریالی می گویند (کسانی که به راه اندازی، اجرا و اغلب فروش کسب و کارهای متعدد می پردازند) هیجان دوران استارت آپ چنان است که فقط یک بار بدان مبادرت می ورزند.


این بنیان گذاران، به هنر رشد یک کسب و کار از ابتدا تسلط دارند و بنابراین، کارآفرینان فعلی و مشتاق را از دانش خود بهره مند می کنند.


به گزارش معیشت به نقل از دریک آنلاین، هرگاه بخواهید صرفا بر کسب و کاری که در حال حاضر دارید یا رویای راه اندازی کسب و کار با چندین شرکت متعدد را در سر داشتید متمرکز شوید، می توانید از این 13 رمز و راز موفقیت کارآفرینان سیالی استفاده کنید.

هانیبال بالدوین

 13 راز موفقیت کارآفرینان سریالی


بنیانگذار و مدیرعامل سایت زئوس (Site Zeus) (شرکت پیشین- بالدوین بیچ کپیتال): «من معتقدم که موفقیت کارآفرینی مترقی ریشه در شناسایی و درک از بین بردن شکاف های ارزشی، طراحی یا فناوری سیستمی برای رفع شکاف و اطلاعات مالی و کسب و کار به منظور اجرا یا سرعت راهبردی داشته باشد.»


استیو گیفتر

 13 راز موفقیت کارآفرینان سریالی


مدیرعامل IDDS گروپ (IDDS Group) (شرکت پیشین- مدیریت TSG): «طرز فکر کارآفرینان سریالی مشابه دیگران نیست؛ آنها استرویدهای کارآفرینی هستند. اخلاق کاری «انجام کار» ضروریترین ویژگی است. شروع کسب و کار مستلزم شرایط مالی، عاطفی و فیزیکی است. شرع یک کسب و کار مستلزم آن است که به لحاظ فکری «آستین های تان را بالا بزنید». ارزیابی این شرایط، کاری است که اکثر کارآفرینان سریالی موفق انجام می دهند.


دیواراج ساوث

 مدیرعامل تیرستای (Thirstie) (شرکت های پیشین- مشارکت iThinkLabs، Tailfin، 30Seven Design): «من از کودکی شاهد تاسیس کسب و کار پدربزرگم یعنی شرکت گاتهام باتن (Gotham Button) بودم که پدربزرگم خود کسب و کارش را ایجاد کرد.

او عاشق کارش بود و افرادی هم در این کار به او کمک می کردند. آنچه که خوب به یاد دارم آن بود که او همیشه در تلاش برای انجام بهتر امور بود. می دانستم که مسیر کارآفرینی به آسانی هموار نمی شود و فرصت های موفقیت بسیار ناچیز بود، اما این را هم می دانستم که این همه راهی بود که می خواستم و نیاز داشتم در آن به تلاش ادامه دهم. هر فردی می تواند ایده ای بزرگ در سر داشته باشد اما جامعه عمل پوشانیدن به آن ایده و اجرای آن از زمین تا آسمان تفاوت دارد. از منظر هر کارآفرینی، غیرممکن وجود ندارد مادامی که به سختی تلاش کند و چشم انداز و تیمی کاردرست برای خود ایجاد کند.»


جرجینا الیور

 13 راز موفقیت کارآفرینان سریالی


بنیانگذار و مدیرعالم پکیج کانسرج (Package Cncierge) (پیشتر دو کسب و کار تاسیس نمود و به صنعت انبوه سازی مسکن فروخته بود): «به خود متکی باشید. شبکه شما می تواند معرفی ارزشمند برای شما باشد و مشارکت مالی و از همه مهم تر مشاوره ای تجربی و واقعی را برای شما به ارمغان آورد. من در گذشته با کارکنان، همکاران، مدیران و دیگر افراد بانفوذ در فضاهای خانوادگی چنین ارتباطی داشتم و حتی اکنون ایده های کسب و کار خود را با آن ها در میان گذشته و به چالش می کشانم.»


دیوید گلدین


رییس و مدیرعامل کَپی فای (Capify) (بیشتر آمری مرچنت (AmeriMerchant) (قبلا بنیان گذار ارتباط رسانه ای نیویورک بود): «شما مدام باید به فکر ارتقا و رشد کسب و کارتان باشید زیرا رقبایتان هم مشغول هستند). به یادداشته باشید که شکست انتخابی نیست و هنگامی که در موقعیت های پرتنش هستید، باید به فکر راه هایی برای پیشبرد و غلبه بر موانع باشید. اگر کارآفرینی آسان بود، در نتیجه هر کسی می توانست یک کارآفرین باشد. بهترین کارآفرینان افرادی انعطاف پذیر هستند.»


چارلز مایل ییم

 13 راز موفقیت کارآفرینان سریالی


مدیرعامل بریثومیتر (Breathometer) (شرکت های پیشین، چاترفلای ((Chatterfly، پروبادی (ProBuddy): «در جوانی دریافتم که باید دست از تلاش برندارم، به جلو حرکت کنم و چیزهای جدید تجربه کنم. اینکه شنونده خوبی باشم و یاد بگیرم به بازخوردها توجه کنم و از کسانی که به آن ها احترام می گذارم مشاوره بگیرم، تا حد زیادی به من کمک کرد. با بریثومیتر (که شرکتی مهم بود)، من با افرادی مواجه شدم که همیشه آرزو داشتم- مارک کوبان، ریچارد برانسون و افرادی که رهبرانی بزرگ داشتند.»


دان آتکینسون

 مدیرعامل سام آل (شرکت های پیشین- Sense/YourStuff.com، YourDay.com، Net IEnsure.com): «من تا به حال مدیرعامل شرکت های زیادی بوده ام... و اکثر آنها کسب و کارهای کوچکی محسوب می شدند. من آرزو داشتم که شرکتم میان سایرین بدرخشد اما برخی مشاوره ها از میان سایرین درست از آب در می آمد. به کارگیری کار ارزشی و هوشمندانه و ممانعت از دخالت دیگران هنگامی که قادر به انجام کاری هستید. برعقیده خود پابرجا بمانید، زیرا تغییری جزیی می تواند همه چیز را تحت تاثیر قرار دهد.


اسکات تانن (Scott Tannen)

 13 راز موفقیت کارآفرینان سریالی


مدیرعامل بُل اند برنچ (Boll & Branch) (شرکت های پیشین- red5Capital, Funtank): «از نظر ما آدم های موفق پرتنش ترین و جدی ترین افراد محسوب می شوند. بنا به تجربه من، اصلا این گونه نیست. رهبران بزرگ از دیگران می خواهند خود را مهم بپندارند. شما م یتوانید ترس و خشم را به خود القا کنید، اما در نهایت برج قدرت شما متزلزل خواهد بود. همه چیز را اصولی پیش ببرید، زیرا این مبنای آشکار به شما نزدیک تر است.


هنگامی که لازم است جدی باشید، این تغییر در واقع نشانه بزرگ ناگفته ای برای تیم تان است و آن هنگام، زمان دست و پنجه نرم کردن است. با وجود این، همیشه لبخند بر لب داشته باشید- زیرا باعث می شود احساس بهتری داشته باشید و مردم نیز دوست دارند که بیشتر اطراف شما باشند.»


بن وانگ

 نائب رییس بازاریابی در بیندو (Bindo) (شرکت های پیشین- ورسد (Versed)، نیاسولوو (NiaSolvo)، باشگاه سرمایه گذاری KCL): «هیچ چیز هیجان انگیزتر از شروع یک کسب و کار جدید- فرآیندها، تیم و محصول نیست. فراگیری چیزهای جدید به واقع ما را به جلو سوق می دهد و من بر این عقیده ام که هنگامی که می خواهید کسب و کارتان را شروع کنید هرچه یاد بگیرید باز هم کم است. من دریافتم که برداشتن گام های سریع برای استارت آپ ها و ارتکاب اشتباه آزادانه و پذیرش مسئولیت آن ها، ترسناک ولی بسیار هیجان انگیز است. لازم است هیچ وقت شخصیت خود را رها نکنید. نباید از سرگردانی در قلمرویی ناشناخته هراس داشته باشید بلکه باید چیزهای جدیدی یاد بگیرید.»


الن روبین

 13 راز موفقیت کارآفرینان سریالی


مدیرعامل کلییراسکای دیتا (ClearSjy Data) (شرکت های پیشین « کلاودسوییچ (CloudSwitch، نتزا (Netezza)): «هیات مدیره و تیمی کاملا اجرایی بسازید. شرکای قوی سازمانی قدرتمند می سازند. [استارت آپ شما نیز] باید از چندین لایه افراد با معلومات، از تیم مهندسی گرفته تا تیم فروش و بازاریابی تشکیل شده باشد. تیم خود را از میان بهترین ها و برجسته ترین ها بسازید... تا مهارت و دانش ژرف برای سازمان به ارمغان آورید.


جیسون هاگ

 13 راز موفقیت کارآفرینان سریالی


مدیرعامل B2R Finance و مدرس ارشد دانشکده مدیریت کورنل (شرکت های پیشین- هنگیت HangIt، ریوولوشن مانی (Revolution Money): «کارآفرینان سریالی کنجکاوی فکری را پرورش می دهند. من دوست دارم به آن از منظر نوآوی به جای حلاقیت نگاه کنم. زیرا نوآوری با ایده های موجود بهبود می باید و خلاقیت شروعی تازه است. خواسته های اجتماعی دائما در حال تغییر است و فناوری به صورت مستمر در حال پیشرفت است.

با وجود این،در اعمال نفوذ تغییرات فناوری به صورت صحیح به خواسته های جدیدی می رسیم. مقامات زمان زیادی برای پاسخ سریع به این تغییرات ندارند زیرا با سیستم های قدیمی و فرایندهای ثابتی مواجه هستند که برای خدمت به مصرف کننده طراحی شده است. ر عین حالف کارآفرینان سریالی بر خلاقیت و اعمال نفوذ بر فناوری ها به منظور ایجاد راه حل های جدید بهینه سازی شده برای پرداختن به نیازهای بازار متمرکز شده است.»


بیرود شث

 بنیانگذار و مدیرعالم تیم چت/ وی باروو (Teamchat/ Webaroo) (شرکت پیشین- Elance): «پس از نخستین استارت آپم، دیگر عنان اختیار خود را از عواطف گرفتم. در استارت آپ ها، برترین ها برتر هستند و پایین ترها پایین- نوسانات عاطفی می تواند شما را به مرز دیوانگی بکشاند. من یاد گرفتم که به هر صورتی در صدر باقی بمانم، حتی اگر زمان زیادی طول بکشد.»


استفان برادلی

 13 راز موفقیت کارآفرینان سریالی


مدیرعامل Authorbee (پیش تر به ایجاد مشارکت های رسانه ای موفق کمک کرده بود): «هیجان شروع کار با این دید که در کنار یکدیگر قرار می گیرید و به ماهیتی تبدیل می شوید که ویژگی خودش را دارد. با وجود این، کسب و کارتان را زمانی شروع کنید که واقعا بتوانید برای آن مایه بگذارید. منظور من ایجاد کسب و کارهای چندگانه نیست بلکه ایجاد یک کسب و کار واحد است. ممکن است به جایی برسید که با خود بگویید باید بنا به دلیلی به کار دیگر بپردازم، اما تا آن زمان تمام تمرکز خود را به کار بگیرید. همیشه باید آمادگی شکست را داشته باشید. اگر یک بار موفق شدید دلیل بر این نیست که بار دیگر نیز همین گونه خواهدبود. باید انعطاف پذیر باشید و از این راه لذت ببرید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «13 راز موفقیت کارآفرینان سریالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..