تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«روزهای منحنی» منتشر شد

کتاب «روزهای منحنی» توسط نشر امیرکبیر منتشر شد.

کمال شفیعی، شاعر کودک و نوجوان در گفتگو با خبرنگارحوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اثر جدید خودگفت: کتابم با عنوان « روزهای منحنی» توسط انتشارات امیرکبیر  در تیراژ 2 هزار و به قیمت 3700 تومان منتشر شد. این کتاب مجموعه شعر نیمایی برای نوجوانان است و در فضاهای به روز تر شده نوجوان امروز است.

وی ادامه داد: این کتاب فرصت برابری را بین شعر و مخاطب و یک گفتگو بین شاعر و مخاطب فراهم می‌کند. در این کتاب به موضوعاتی مانند عشق، مرگ، دوستی و اعتیاد که برای نوجوانان چالش برانگیز است اشاره می‌کنم و این موضوعات را با نوجوان به اشتراک می‌گذارم.
 
وی افزود: در کتاب «روزهای منحنی» زاویه دیدی متفاوت با مجموعه‌هایی که تاکنون منتشر شده است را مشاهده می‌کنیم. تصویرگری کتاب را شیلا خزانه‌داری برعهده داشت و در بخشی از تصویرگری کتاب تکنیک کلاژ و در بخش دیگر صفحه آرایی به کار رفته است و در قطع رقعی به بازار آمده است.

شفیعی تصریح کرد: آثار مجموعه شعر دیگرم برای نوجوانان با عنوان «در سکوت ماسه‌ها» در قالب نیمایی سروده شده‌ است و هم اکنون در مرحله تصویرگری است و انتشار آن را کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برعهده دارد. در این کتاب بیشتر فضاهای شعری را آوردم که برای مخاطب نوجوان آن شگفت انگیز باشد.

این شاعر کودک و نوجوان با اشاره به فضای انتزاعی در مجموعه شعرش با عنوان «در سکوت ماسه‌ها» بیان کرد: هم اکنون مراحل تصویرگری این اثر به پایان می‌رسد و تا سال آینده در دسترس مخاطب نوجوان خود قرار می‌گیرد. همچنین مجموعه شعر سپید برای نوجوانان با عنوان «اگر درخت ها پای رفتن داشتند» توسط نشر پیدایش منتشر می‌شود. این کتاب از معدود کتاب‌ها در قالب سپید برای نوجوانان است.
 
شفیعی در پایان گفت: برای بزرگسالان نیز مجموعه شعری در دست تهیه است که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نکردم. چندین ناشر به من برای انتشار کتابم پیشنهاد دادند اما هنوز ناشر آن مشخص نیست. در این مجموعه بیشتر به مسائل اجتماعی و دغدغه‌های انسان معاصر امروز می‌پردازم. این کتاب نگاهی فراملی دارد و دغدغه‌های آن جهانی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««روزهای منحنی» منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..