تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قارچ های پوستی این علائم را دارند!

لکه های قهوه ای به صورت گرد با پوسته ریزی بر روی بدن نشانه قارچ های سطحی هستند که امروزه بیماری شایعی است.

قارچ های پوستی این علائم را دارند!

وی ادامه داد: لکه های قهوه ای به صورت گرد با پوسته ریزی بر روی بدن نشانه قارچ های سطحی هستند که امروزه بیماری شایعی است.

شهبا بیان کرد:  استعداد ژنتیکی از علل ایجاد قارچ های سطحی پوست هستند که نیاز به مداخله دارویی دارند و البته با توجه به تشخیص درمان های متفاوتی دارند.

این متخصص پوست اظهار داشت: قارچک یا قارچک های سطحی چند رنگ در افراد شاغل در محیط مرطوب، دارای تعریق بیش از حد  و مصرف کنندگان داروهایی که سیستم ایمنی را تحت تاثیر قرار می دهد مثل کورتون ها  یا انتی بیوتیک های قوی بیشتر مشاهده می شود.

وی تصریح کرد: همچنین این لکه های قهوه ای گرد که به رنگ های مختلف و نارنجی روی پوست افراد ایجاد می شوند در صورت تشخیص پزشک احتیاج به درمان ضد قارچ دارند.

شهبا عنوان کرد: علل گوارشی مستقیما نمی توانند منجر به ایجاد لکه های پوستی شوند یعنی ارتباط لکه ها با موضوع گوارش غیر علمی است و  مشکلات گوارشی انعکاس مستقیم بر روی پوست ندارند.

این متخصص پوست یادآور شد: لکه های رنگی بر روی بدن باید معاینه و نمونه برداری شوند و با توجه به تشخیص و علت یابی آن درمان لازم انجام گیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قارچ های پوستی این علائم را دارند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..