تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شالکه و کراسنودار باختند و صعود کردند

مسابقات هفته ششم مرحله گروهی لیگ اروپا در گروه I دقایقی پیش به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات هفته پایانی مرحله گروهی لیگ اروپا در گروه I که دیرتر از سایر گروه ها آغاز شده بود، دقایقی پیش به پایان رسید و تکلیف نهایی تیم ها مشخص شد.

در این گروه تیم شالکه که امتیازات کامل 5 بازی اخیر را در حساب خود داشت، مقابل سالزبورگ با دو گل شکست خورد ولی به عنوان صدرنشین صعود کرد.
در دیگر بازی گروه، نیس فرانسه با نتیجه 2 بر یک مقابل کراسنودار 7 امتیازی به برتری رسید و خود با 6 امتیاز قعرنشین این گروه باقی ماند.
کراسنودار بالاتر از سالزبورگ 7 امتیازی به مرحله حذفی صعود کرد.

شالکه و کراسنودار باختند و صعود کردند

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شالکه و کراسنودار باختند و صعود کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..