تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخصات و قیمت پاور کامپیوتر را از این پس در زومیت مقایسه کنید

پاور کامپیوتر یکی از قطعاتی است که پیش از خرید باید به دقت به مشخصات آن و اینکه آیا نیاز شما را رفع خواهد کرد یا خیر توجه کنید. پاوری که توان کافی و خروجی‌های مناسب برای رفع نیاز قطعات شما را نداشته باشد عملا با یک تکه آجر فرقی نخواهد داشت. ما در زومیت سعی کرده‌ایم تا کامل‌ترین دیتابیس مشخصات فنی پاورهای موجود در بازار کشورمان را ارائه کنیم.

کاربران از این پس قادر خواهند بود تا علاوه بر قیمت روز محصول در فروشگاه‌های اینترنتی مختلف، محبوب‌ترین پاورهای بازار را با یکدیگر مقایسه کنند. گردآوری دقیق اطلاعات کانکتورها، کابل‌ها، فناوری‌ها و استانداردها، این بخش را به یکی از کامل‌ترین دیتابیس‌های اطلاعات پاور بدل کرده است.

لیست پاور در بخش محصولات

پاورهای ماژولار، غیر ماژولار، نیمه ماژولار، پاورهای گیمینگ و RGB، پاورهای با فرم‌فکتورهای متفاوت و کاربری‌های مختلف به مرور این بخش را کامل‌تر خواهند کرد. اگر قصد خرید انواع پاور گرین، پاور کولر مستر، پاور تسکو، پاور ایسوس، سیلور استون و دیگر برندهای حاضر در بازار ایران را دارید حتما پیش از خرید به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید.

مشخصات فنی پاور در بخش محصولات

همچنین کاربران و کارشناسان زومیت در این بخش علاوه بر اشتراک تجربه خود، به سوالات کاربران در حد توان پاسخ می‌دهند. برای هرچه پربارتر شدن بخش بررسی کاربران لطفا تجربه استفاده خود از گجت‌ها و محصولاتی که داشته‌اید را با مراجعه به بخش نظرات و بررسی کاربران با دیگران به اشتراک بگذارید. چه دسته محصولی را دوست دارید زودتر در بخش محصولات زومیت ببینید؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخصات و قیمت پاور کامپیوتر را از این پس در زومیت مقایسه کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..