تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعیین تکلیف کالا‌های انبار اموال تملیکی در دستور کار استان قم

۱۳:۴۶ - ۱۷ آذر ۱۴۰۰

۷۹۹۲۰۹۵

۱۳:۴۶ - ۱۷ آذر ۱۴۰۰

۷۹۹۲۰۹۵

دانلود PDF

استاندار قم عنوان کرد:

دانلود PDF

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سیدمحمد تقی شاهچراغی، استاندار قم، صبح امروز در پس از بازدید از انبار کالا‌های تملیکی استان، گفت: ۳۰۰ پرونده کالای قاچاق در استان وجود دارد و تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر این پرونده‌ها در دستور کار استان قرار دارد.

شاهچراغی به ارزش ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیارد تومانی اموال موجود در انبار کالا‌های تملیکی استان اشاره کرد و گفت: تمام این اموال متعلق به مردم است و باید تلاش کنیم هر چه سریع‌تر با فروش این اموال عواید حاصل از آن نصیب مردم شود.

استاندار قم از عزم دولت سیزدهم و دستگاه قضایی برای حل و رفع مشکلات اموال تملیکی خبر داد و گفت: به منظور تسریع در تعیین تکلیف اموال تملیکی با هماهنگی میان دو قوه مجریه و قضائیه یک شعبه دادگاه تجدیدنظر از تهران به قم منتقل و از هفته پیش نیز کار خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام/ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعیین تکلیف کالا‌های انبار اموال تملیکی در دستور کار استان قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..