تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشکل‌های دانشجویی با ارائه راه حل مسئولان را در حل مشکلات یاری برسانند

ساعت: 10:06 منتشر شده در مورخ: 1400/09/17 شناسه خبر: 1790508

محمدرضا رحمانی گفت: دانشجو با استفاده از سلاح علم و عملکرد خود می‌تواند در برابر هجمه‌های دشمن به صورت هوشمندانه عمل کند و نقطه قوتی برای کشور باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین اظهار کرد: امروز شرایط جامعه به گونه‌ای است که فارغ از عملکرد منفعلانه می‌توان در برابر مسائل کنش‌گری داشت، دور از انتظار نیست که دانشجویان نیز درباره مسائل سیاسی جامعه صادقانه و منصفانه اظهار نظر کنند.

وی افزود: هرچند دانشجو متعلق به آینده است اما باید در مورد مسائل زمان حال نیز اظهار نظر کند و علاوه بر انجام وظایف اصلی خود و تحصیل علم به مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی روز جامعه خود واقف باشد.

دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان استان قزوین با اشاره به نقش دانشجو در برابر هجمه‌های دشمن عنوان کرد: دانشجو با استفاده از سلاح علم و عملکرد خود می‌تواند در برابر هجمه‌های دشمن به صورت هوشمندانه عمل کند و نقطه قوتی برای کشور باشد که البته عملکرد مناسب دانشجویان را در عرصه‌های مهم کشور از جمله کرونا و مقابله با آن به خوبی قابل مشاهده بود.
 

دانشجویان با توجه به رسالت‌های خود کنش‌گری داشته باشند
 

رحمانی با اشاره به تقویت روحیه استکبارستیزی دانشجویان ابراز کرد: باتوجه به اینکه در چهار دهه گذشته همواره شاهد هجمه‌های استکبار برای نابودی انقلاب و آرمان‌های آن در کشور بودیم، با بزرگداشت مناسبت‌های سال و مهم نظام مانند روز دانشجو می‌توانیم در رویش‌های جدید انقلاب موثر بوده و بیانات امام راحل و رهبری را بین نسل جوان ترویج دهیم.

وی به نقش و رسالت دانشجویان مبنی بر ادامه دهنده راه شهدا پرداخت و عنوان کرد: دانشجویان با توجه به رسالت‌های خود می‌توانند در مسائل مختلف کشور اظهار نظر کرده و کنش‌گری داشته باشند و در مسیر رسالت‌های خود گام بردارند.
 

این فعال دانشجویی ضمن اشاره به ویژگی‌های تشکل‌های دانشجویی ابراز کرد: فعالان این تشکل‌ها می‌توانند علاوه بر توجه به تولید علم و پژوهش در موضوعات فعال اجتماعی مشارکت داشته و نقش‌آفرینی کنند؛ دانشجویان باتوجه به امکاناتی که در اختیار دارند می‌توانند فعالانه عمل کنند و پاسداشت خون شهدایی باشند که در مسیر عدالت خواهی قدم برداشتند.

دانشجویان حلقه اتصال بین مسئولان و مردم هستند
 

رحمانی گفت: دانشجویان با تاسی از اتفاقات جامعه، گاها در برخی از حوزه‌ها و مسائل ورود پیدا نمی‌کنند و به دیدگاه انفعالی نزدیک می‌شوند؛ در حالی که مهم‌ترین عامل نیروی محرکه دانشجو و دانشگاه اظهار نظر درباره مسائل روز و تحلیل‌گری در این زمینه است.
 

وی با اشاره به نقش دانشجویان در تحقق گام دوم انقلاب تصریح کرد: دانشجویان حلقه اتصال بین مسئولان و مردم هستند و باتوجه به رسالتی که بر عهده دارند باید حلقه مفقوده‌ای بین مسئولان و مردم باشند.
 

معاون فرهنگی دانشگاه فرهنگیان استان قزوین در پایان گفت: دانشجو بازوی اجرایی کشور نیست بلکه بازوی دغدغه‌مند کردن و ایجاد حساسیت بین مسئولان و مطالبه‌گری از آنهاست و می‌توان در این حوزه موثر باشد.
 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشکل‌های دانشجویی با ارائه راه حل مسئولان را در حل مشکلات یاری برسانند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..