تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیحات استاندار زنجان در خصوص بلاتکلیفی انتخاب شهردار/ به دنبال مصالحه بین اعضای شورای شهر زنجان هستیم

ساعت: 11:38 منتشر شده در مورخ: 1400/09/17 شناسه خبر: 1790545

استاندار زنجان با بیان اینکه الان زمان ورود حاکمیتی به مسئله شهردار نیست، گفت: به دنبال مصالحه اعضای شورای شهر در انتخاب شهردار هستم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; محسن افشارچی در جمع خبرنگاران با اشاره به تعیین وضعیت شهرداری زنجان، اظهار کرد: با توجه به اینکه قانون شورا را برای انتخاب شهردار موظف کرده است، ورود ما در این موضوع ارشادی است.

وی ابراز کرد: قبل از این که اینجا بیایم صحبت هایی بود که تمام این عزیزان را به سمتی ببریم که باهم مصالحه کنند تا شهر ضرر نبیند.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: قانونا ورود من به این موضوع ورود حاکمیتی نمی‌تواند باشد مگر اینکه به یک نقطه ای برسد که الان وقتش نیست.

وی با اشاره به دلیل حاشیه های انتخاب شهردار در تمامی سال ها، عنوان کرد: حزب و تحزب درست و حسابی حل کننده مشکل شهرداری است.

افشارچی تصریح کرد: حزب باید وجود داشته باشد و شهردار از داخل حزب بیرون بیاید و حزب پشتوانه شهردار باشد و شورای شهر هم بر اساس حزب پیش برود.

وی با بیان اینکه چون ما حزب نداریم طبق معمول هرکسی از هر جایی ورود می‌کند و آن تبدیل می‌شود به انرژی هایی که برایند آن ها به یک سمت حرکت نمی‌کند.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات کشور در حوزه سیاسی نبود حزب در کشور است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیحات استاندار زنجان در خصوص بلاتکلیفی انتخاب شهردار/ به دنبال مصالحه بین اعضای شورای شهر زنجان هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..