تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرستاران در روزهای سخت کرونا امتحان خود را پس دادند

سلامت نیوز:نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه به مطالبات نیروهای درمانی به ویژه پرستاران و تبدیل وضعیت استخدامی آنان شد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، ابراهیم نجفی در تذکری شفاهی در جریان جلسه امروز مجلس شورای اسلامی ضمن فرارسیدن روز پرستار بیان کرد: در روزهای سخت کرونایی پزشکان و پرستاران با ایستادگی و تقدیم شهید امتحان خود را پس داده و برای نجات جان مردم نقش‌آفرینی کردند.


وی در ادامه اظهار کرد: رسیدگی به مطالبات این قشر و تبدیل وضعیت استخدامی آنان از واجبات است. نیروهای درمانی و پرستاران با حضور در عرصه مقابله با کرونا امتحان سخت خود را پس دادند اکنون نوبت ماست که به مطالبات این قشر جامعه عمل پوشانده و از آنان حمایت کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرستاران در روزهای سخت کرونا امتحان خود را پس دادند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..