تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمامی محصولات زنجیره فولاد در بورس کالا عرضه می‌شود

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به بررسی طرح توسعه، تولید و نظارت زنجیره فولاد در کمیسیون صنایع و معادن، به پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) گفت: رسیدگی به این طرح به این صورت بوده که پس از تصویب کلیات این طرح در صحن علنی، جزئیات آن به منظور بررسی بیشتر به کمیسیون صنایع و معادن ارجاع شد اما با روی کارآمدن دولت سیزدهم وزارت صنعت، معدن و تجارت خواستار اظهار نظر درباره این طرح شد.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این طرح در هفته آینده و پس از دریافت نظرات وزیر صنعت، معدن و تجارت تعیین تکلیف می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: تولید کنونی فولاد در کشور حدود ۳۰ میلیون تُن و مصرف داخلی ۱۵ میلیون تُن است، اما از آنجا که در دولت قبل تنها ۲۰ درصد از تولید داخل در بورس عرضه می‌شد، قیمت این محصول در بازار افزایش یافت.

عباسپور تصریح کرد: نابسامانی بازار فولاد موجب شد، کمیسیون صنایع و معادن مجلس طرح توسعه، تولید و نظارت زنجیره فولاد را تدوین کند تا براساس آن عرضه تمامی محصولات زنجیره فولاد در بورس کالا انجام گیرد.

*خبرنگار: پروین خدادادی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمامی محصولات زنجیره فولاد در بورس کالا عرضه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..