تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اوپو گوشی هوشمند منحصربه‌فردی را با دوربین اصلی جمع‌شونده به نمایش گذاشت

هر ساله، برندهای گوشی‌های هوشمند، دستگاه‌های پرچم‌دار درجه یک خود را که دارای فناوری پیشرفته هستند، به بازار عرضه می‌کنند. درحالی‌که ممکن است پرچم‌دارها دارای مشخصات درجه یکی مانند آخرین تراشه‌ها باشد، در مواقع دیگر شرکت‌ها ویژگی جدید و منحصربه‌فردی را ارائه می‌کنند که تاکنون دیده نشده است. اکنون، اوپو در حال کار کردن روی یکی از همین دستگاه‌ها است و گفته می‌شود گوشی هوشمند مذکور ویژگی دارد که آن را نسبت به بقیه متمایز می‌کند.

دوربین جمع‌شونده اوپو

به گزارش گیزموچاینا، این سازنده چینی گوشی‌های هوشمند در حساب رسمی توییتر خود، تیزر کوتاهی از دستگاهی جدید و جالب را به اشتراک گذاشته است. درحالی‌که نام گوشی هوشمند مذکور هنوز ناشناخته است، ویدئوی منتشرشده روی ماژول دوربین پشتی آن تمرکز می‌کند. در قسمت عقب، دوربین اصلی روی ماژول جمع‌شونده‌ای قرار دارد. این شرکت به‌سادگی ویژگی مذکور را «دوربین جمع‌شونده اوپو» (OPPO Retractable Camera) می‌نامد. این نام نشان می‌دهد که قابلیت جدید گوشی هوشمند آینده اوپو، فناوری دارد که توسط خود شرکت توسعه یافته است.

با نگاهی به ویدئو، می‌توانیم حسگر تصویر بزرگ را ببینیم که از محفظه ماژول دوربین خود بیرون آمده است. در این توییت، شرکت طراحی پاپ‌آپ را آزاردهنده دانست. برخلاف ماژول‌های پاپ‌آپ که به صورت عمودی بالا می‌آیند، این سنسور به صورت افقی گسترش می‌یابد و همچنین روی سیستمی مکانیزه قرار می‌گیرد که احتمالاً زمانی که کاربر حالت عکسبرداری خاصی را در اپ دوربین فعال کرده باشد، کار می‌کند. فرم جمع‌شده دوربین می‌تواند به باریک‌تر شدن دستگاه کمک کند. در ادامه تیزر منتشر شده از گوشی هوشمند مذکور را مشاهده می‌کنید:

جالب این جا است که اوپو حتی دوام این ماژول را نیز با به نمایش گذاشتن سقوط آن به رخ کاربران کشیده است. حتی در جایی از این ویدئوی کوتاه، نشان داده شده است که روی دوربین گوشی هوشمند آینده اوپو آپ پاشیده می‌شود و این نشان می‌دهد که قرار است با دستگاهی قدرتمند روبه‌رو شویم. شاید دلیل به رخ کشیدن دوام دوربین جمع‌شونده این باشد که اوپو قصد دارد نشان دهد این طراحی عمر بالایی دارد و لازم نیست نگران خرابی دستگاه خود باشیم.

مقاله‌ی مرتبط:

حتی حدس زده می‌شود عملکرد سیستم دوربین جمع‌شونده ممکن است به بهبود قابلیت‌های زوم اپتیکال/ هیبریدی کمک کند. متاسفانه هنوز زود است که نظر قطعی درباره این سبک دوربین ارائه دهیم، زیرا اطلاعات کافی در دست نداریم. با این حال، اوپو گفته است که می‌توانیم انتظار داشته باشیم در رویداد INNO WORLD 2021 که برای ۱۴ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۳ آذر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده، بیشتر درمورد آن بشنویم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اوپو گوشی هوشمند منحصربه‌فردی را با دوربین اصلی جمع‌شونده به نمایش گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..