تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپل در به‌روزرسانی macOS 12.1 مشکل درگاه مگ‌سیف و سایر باگ‌ها را برطرف کرده است

اخیرا گزارش شده بود که برخی از مدل‌های ۱۶ اینچی مک‌بوک پرو، هنگامی که خاموش می‌شوند، در صورت وصل‌شدن کانکتور مگ‌سیف، به‌درستی شارژ نمی‌شوند. از قرار معلوم، چراغ نشانگر مگ‌سیف به‌جای سبزشدن، به رنگ کهربایی چشمک می‌زند و نمی‌تواند انرژی را به باتری مک برساند؛ چشمک زن کهربایی چراغ مگ‌سیف نشان می‌دهد که چیزی به‌طور معمول کار نمی‌کند.

افزون‌براین، کاربران در انجمن‌های پشتیبانی اپل مشکلاتی را در استفاده از مانیتورهای اکسترنال گزارش کرده بودند که گفته می‌شد مانیتورهای اکسترنال پس از باز و بسته‌شدن در مک‌بوک پرو با تأخیر آماده به‌کار می‌شوند. حال به‌نظر می‌رسد که غول دنیای فناوری پس از مدت کوتاهی مشکلات مذکور را در جدیدترین نسخه بتای macOS 12.1 برطرف کرده است.

با گذر از موارد یادشده، در انجمن ردیت گزاش‌هایی منتشر شده بود که نشان می‌داد تماشای ویدیوهای یوتیوب با کیفیت HDR در مرورگر سافاری و سپس پیمایش به بخش نظرات به ایجاد خطایی در کرنل نسخه‌ی 12.0.1 مک‌اواس مانتری منجر می‌شود. تماشای یوتیوب به‌صورت تمام‌صفحه و سپس خروج از این حالت نیز، می‌تواند باعث خطایی مشابه شود و ممکن است در وهله‌ی نخست دستگاه‌های ۱۶ گیگابایتی تأثیر بگذارد؛ البته این باگ در مدل‌های ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی نیز دیده شده است‌.

مقاله‌ی مرتبط:

خوشبختانه اپل این مورد را نیز به‌همراه سایر باگ‌هایی نظیر مشکلات عدم پاسخ‌گویی به کلیک‌های ترک‌پد و بهینه‌نبودن نوار منو با ناچ و... برطرف کرده است. دراین‌میان، شنیده‌ها از آن حکایت دارند که درگاه SD در مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۴ اینچی با برخی از کارت‌های SD سازگار نیست و سبب مشکلاتی برای کاربران شده است و مشخص نیست که کوپرتینویی‌ها این باگ رو در نسخه جدید مک‌اواس برطرف کرده‌اند یا خیر.

درحال‌حاضر macOS 12.1 در مرحله بتا قرار دارد و طبیعتا پیشنهاد نمی‌شود این نسخه را بارگیری کنید؛ زیرا معمولا نسخه‌های بتا شامل باگ‌هایی هستند که می‌توانند روی تجربه کاربری تأثیر منفی بگذارند و حتی به دستگاه کاربران آسیب برسانند. اگر همه‌چیز طبق برنامه پیش برود، نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل دسکتاپ اپل باید برای تمام دستگاه‌های سازگار در هفته‌های آینده منتشر خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپل در به‌روزرسانی macOS 12.1 مشکل درگاه مگ‌سیف و سایر باگ‌ها را برطرف کرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..