تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رویداد «ایرانسل‌پیچ» در حمایت از تیم‌های استارتاپی اصفهان برگزار شد

ایرانسل با هدف ایجاد مدل‌های کسب‌وکاری جدید و توسعه زنجیره ارزش شرکت خود، دومین رویداد ایرانسل‌پیچ را با تیم‌های استارتاپی و شرکت‌های خلاق استان اصفهان برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ در «مرکز نوآوری ایرانسل» واقع در «ایستگاه نوآوری شریف» تهران برگزار شد. در این رویداد، ‌تیم‌های استارتاپی و شرکت‌های دانش‌بنیان دعوت‌شده، محصول و خدمت نوآورانه خود را با هدف ایجاد زنجیره ارزشی جدید بر بستر‌های فعلی ایرانسل، در حضور داوران ارائه کردند. رویکرد ارائه این تیم‌ها، توسعه مشارکت فناورانه (DTC) بود که بر همین اساس مورد حمایت مرکز نوآوری ایرانسل قرار می‌گیرند تا فرصت رشد و توسعه بازار برای آن‌ها فراهم شود.

اولین رویداد ایرانسل‌پیچ نیز ۱۱ مهر ۱۴۰۰، با همکاری پارک علم‌و‌فناوری دانشگاه صنعتی‌شریف و با حضور شرکت‌های فناور و تیم‌های استارتاپی منتخب ناحیه نوآوری شریف برگزار شد. در این رویداد استارتاپ‌های مبتنی بر فناوری‌های نوین و شرکت‌های دانش‌بنیانِ فناور برای دریافت حمایت ایرانسل برای توسعه بازار انتخاب شدند.

از مهم‌ترین زمینه‌های مورد حمایت مرکز نوآوری ایرانسل باید به خدمات سبک زندگی دیجیتال، سلامت دیجیتال، خدمات مبتنی بر مکان، رایانش ابری، فینتک، هوش مصنوعی، بازاریابی دیجیتال و ویدیوی درخواستی (VoD) اشاره کرد. مجموعه ایرانسل لبز از سال ۱۳۹۸ با هدف تعمیق ارتباط ایرانسل با جامعه دانشگاهی و کمک به مراکز علمی، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور و با مأموریت انجام فعالیت‌های تحقیق و توسعه، نوآوری و تجاری‌سازی در زمینه شبکه ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسب‌وکارهای پیرامونی با کمک مراکز علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور اعم از دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور با هدف تأمین نیازمندی‌های بازار ICT تأسیس شد.

«بخش تحقیق و توسعه»، «مرکز نوآوری ایرانسل» و «آکادمی ایرانسل» از جمله بخش‌های اصلی آن هستند. پارک‌های علم و فناوری و شتاب‌دهنده‌های علاقه‌مند می‌توانند برای شرکت در رویدادهای آتی ایرانسل پیچ، با ایمیل ilabs@mtnirancell.ir در ارتباط باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رویداد «ایرانسل‌پیچ» در حمایت از تیم‌های استارتاپی اصفهان برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..