تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشست صمیمی مدیرکل آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری و مبلغان طرح امین در استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان در این نشست که همزمان با روز دانشجو برگزار شد، گفت: انسان باید ارزش جایگاهی که با لطف خدا در آن قرار می‌گیرد را بداند.

فرحناز قائدامینی ادامه داد: خداوند انسان را خلیفه‌الله قرار داد و به او قدرت اختیار و رشد عطا کرد که این خود افضل نعماتی است که به انسان داده شده است و اما از آن بالاتر اینکه به عده‌ای از انسان‌ها آموزش‌دهنگی و معلمی عطا گردیده تا بتوانند قوه اختیار دیگران را تربیت کنند و پرورش دهند و چه افتخاری بالاتر از این‌که خداوند خودش را اولین معلم خلقت می‌داند.

قائدامینی در ادامه تصریح کرد: هر معلمی از دو روش می‌تواند به ارشاد، تربیت و راهنمایی افراد بپردازد، یکی روش زبانی و دیگری روش عملی که تاثیرگذاری روش عملی چندین برابر است و ما به عنوان معلم باید آن‌چه را می‌گوییم عمل کنیم.

وی ادامه داد: نیاز امروز جامعه همسویی و هم‌صدایی آموزش‌وپرورش، حوزه و دانشگاه را طلب می‌کند.

قائدامینی تاکید کرد: مدرسه، حوزه و دانشگاه هم‌رسالت هستند و باید یک‌صدا و همراه شوند تا به انسان تمام ساحتی که خداوند در وصفش گفت " فتبارک‌الله احسن الخالقین" دست یابیم.

وی ادامه داد: برای تربیت اصولی نسل جوان و گرفتار نشدن در دام دشمنان باید دست به دست هم دهیم و ما در آموزش‌وپرورش با روی گشاده از نظرات سازنده و کمک‌های فکری و عملی افراد فرهیخته جامعه استقبال می‌کنیم.

در ادامه این نشست مبلغان طرح امین در مدارس چهارمحال‌وبختیاری به بیان نظرات و مشکلات خود پرداختند.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشست صمیمی مدیرکل آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری و مبلغان طرح امین در استان چهارمحال و بختیاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..