تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بلینکن: خروج از برجام اشتباه بسیار بزرگی بود

وزیر خارجه آمریکا روز سه‌شنبه در مصاحبه‌ای گفت که خروج واشنگتن از برجام اشتباه بسیار بزرگی بود.

وی که با وال‌استریت ژورنال مصاحبه می‌کرد، در ادامه گفت: «همچنان اعتقاد داریم که دیپلماسی بهترین راه برای حل چالش هسته‌ای ایران است».

به گزارش بولتن نیوز،، «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا شامگاه سه‌شنبه گفت که خروج آمریکا از توافق هسته‌ای سال 2015 با ایران اشتباه بسیار بزرگی بود. بلینکن: خروج از برجام اشتباه بسیار بزرگی بود

وی که با وال‌استریت ژورنال مصاحبه می‌کرد، در ادامه گفت: «همچنان اعتقاد داریم که دیپلماسی بهترین راه برای حل چالش هسته‌ای ایران است».

وزیر خارجه آمریکا گفت: «فرصت برای بازگشت ایران به تعهدات خود در توافق هسته‌ای بدون پایان باقی نخواهد ماند».

ابراز ندامت وزیر امور خارجه آمریکا از خروج از برجام در حالی ابراز می‌شود که دولت کنونی آمریکا، همچنان سیاست فشار حداکثری دولت پیشین آمریکا علیه ایران را حفظ کرده و برای احیای توافق هسته‌ای سال 2015، حاضر به برداشتن تمام تحریم‌های اعمال شده علیه ایران در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ و پس از خروج از برجام نیست. 

بلینکن در ادامه مصاحبه خود به چالش اوکراین نیز اشاره کرد و گفت در صورتی که روسیه به سرزمین‌های اوکراین حمله کند، واشنگتن کمک‌های دفاعی بیشتری به کی‌یف خواهد کرد.

وزیر امور خارجه آمریکا افزود: «امیدواریم که روسیه اقدامات خصمانه بیشتری علیه اوکراین اتخاذ نکند».

«جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا نیز شامگاه سه‌شنبه در کنفرانس خبری گفت که «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه تلفنی با «ولودمیر زلنسکی» گفت‌وگو خواهد کرد.

وی افزود: «در جریان گفت‌وگوی تلفنی رؤسای جمهور آمریکا و روسیه، بایدن به پوتین گفت در صورت حمله روسیه به اوکراین، آمریکا آماده اتخاذ اقداماتی است که در سال 2014 آنها را انجام نداده است».

سالیوان اضافه کرد که آمریکا همچنان به ارائه تسلیحات دفاعی به اوکراین ادامه خواهد داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بلینکن: خروج از برجام اشتباه بسیار بزرگی بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..